???må de det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

jydeinden

mika.F skriver:

sagen er den at vores overbo er ved at få altan hvilket i sig selv er fint nok på trods af de borer i væggen fra kl. 6.30... men så for fem min siden fik jeg det største chok, så står de sgu, to mand høj, inde på VORES altan og flytter rundt på vores ting...

og så tænker jeg bare, må de godt bare hoppe ind på vores altan uden først lige at fise op til os og spørge om lov, eller i det mindste advare os???   jeg synes personligt ikke om at der pludselig står fremmede mennesker ude på min altan!

mvh, mika med de ubudne gæster der lige har ødelagt vores sidste altan stol ved at stå på den.. -.-

spurgte lige min kæreste, og vi blev enige om at loven siger at man skal varsles minimum 3 dage før at denne håndværker agter at betræde din "ejendom" .. også selvom det er lejebolig. det samme er tilfældet hvis nogen skal ind i din lejelighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

.....

Det vil jeg ikke mene at de må. Uanset hvad, er det da ret så ubehageligt at folk bare indvadrere ens ejendom , det er da det samme hvis du havde en have og fremmede menensker bare havde var gået ind i din have og lå på en stol og solede sig

Anmeld

18. april 2012

Madam Blå

jydeinden skriver:

spurgte lige min kæreste, og vi blev enige om at loven siger at man skal varsles minimum 3 dage før at denne håndværker agter at betræde din "ejendom" .. også selvom det er lejebolig. det samme er tilfældet hvis nogen skal ind i din lejelighed.

Er jeg også ret sikker på!

Anmeld

18. april 2012

Nitten

Jeg var flippet fuldstændig skråt hvis der stod nogen på min altan på det tidsounkt. er ikke morgen menneske synes helt klart du skal sige til dem at det vil du ikke have og det skal de bare respektere. og ellers må du gå til boligforrening eller udlejer og klage.

Anmeld

18. april 2012

banana3

mika.F skriver:

sagen er den at vores overbo er ved at få altan hvilket i sig selv er fint nok på trods af de borer i væggen fra kl. 6.30... men så for fem min siden fik jeg det største chok, så står de sgu, to mand høj, inde på VORES altan og flytter rundt på vores ting...

og så tænker jeg bare, må de godt bare hoppe ind på vores altan uden først lige at fise op til os og spørge om lov, eller i det mindste advare os???   jeg synes personligt ikke om at der pludselig står fremmede mennesker ude på min altan!

mvh, mika med de ubudne gæster der lige har ødelagt vores sidste altan stol ved at stå på den.. -.-

Neeeeeeej, gud hvor frækt. kan du ikke sige til underboen at det synes du ikke helt er okay?

Er det privat eller leje?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.