Er aflivning det eneste mulighed for mit højt elskede mis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Janni.

åh hvor jeg føler med jer. Håber i finder et svar hos dyrlægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Team Putte

Sara_S skriver:

Se! Endnu en ting jeg ikke vidste! 

Ja, mine katte er 100% indekatte og ja, jeg har også gjort rent efter hende, med handsker selvfølgelig. Og både for at hjælpe min mand, men også for at han ikke skulle opdage det og blive endnu mere sur på hende 

Vi har nemlig oz kat, før 100% inde og nu oz udekat, og jeg spurgte lægen til første konsultation hvad det var for noget det der med katte og gravide Herhjemme ordner kæresten bakkerne, men det er fordi han gerne vil og så støver det jo voldsomt når man skifter gruset helt. Men havde jeg været alene havde jeg selv taget bakkerne og bare fyldt nyt grus i udenfor hvor støven kunne blæse væk

Anmeld

19. april 2012

EnGodMor

Sara_S skriver:

Tak for dit svar! 

Jeg har aldrig prøvet med eddike. Men ved godt at man ikke må brug produkter som indeholder klor... mine katte kan faktisk rigtig godt lide duften af klorin!  Der for bruger jeg normalt Rodalon, som tage (som regel) lugten væk og ikke indeholder klor.

Men mange tak for tipsen, skal nok prøve med eddike næste gang ulykken sker ( er det bare lagereddike du bruger?)

Og ja, har prøvet de der dims til stikkontakten... splidte næsten 400kr. på en og det har slet ikke hjulpet 

Selv tak...

Men lige en anden ting jeg glemte, rodalohn må man heller ikke bruge, for det fortæller os bare katten at " her er rent, der må du lave ulykker igen" vi brugte nemlig os det i første omgang, men fik råd fra dyrlægen at det måtte man ikke bruge...KUN eddike.

Det er bare helt alm lager eddike der skal bruges ja  hvis du lader dun kat lugte til flasken når du har tager proppen af, vil den os med det samme lugte, men hurtig forsvinde fra det

Jeg håber det lykkes for jer

Anmeld

19. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har haft samme problem med vores en indekat og har der i perioder stadig. Vi tog ham til dyrelæge, og det viser sig at han har krystaller i urinen. Det ka gi nyresten, så han er kommet på spicial tørkost uden salt osv! Vh stine

Anmeld

19. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Ann87 skriver:

Først Det lyder, som du også selv siger, at der er noget galt med den. Katte begynder ikke bare at tisse udenfor kassen unden årsag. 

Jeg kan virkelig godt forstå du ikke bare vil aflive den. Det ville jeg også have svært ved, men samtidig kan jeg sagtens forstå din mand. Jeg fandt dette her, måske det kan hjælpe lidt. 

http://www.ingeskattehjem.dk/?Urenlighed#Urenlighed

Anmeld

12. maj 2012

Ilya

Fulgte lige interesseret med. Hvordan går det i dag, knap en måned senere?

Anmeld

12. maj 2012

missytordrup

Gåkind på www.kattegale.dk og sæt hende til salg.

Det er også et godt sted at søge øvrige råd om de misseagtige dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.