Solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Lone Jakobsen

Silas&Mille skriver:

Havde også tænkt på 'bare' at gå efter de to mærker.

Men tænkte der måske er noget der er bedre end andet

her kan mine de store godt lide en spray, det er sjovt og gør det til en leg at blive smurt

ved de mindre kan jeg bedst lide en lidt fed creme, så jeg er sikker på de bliver smurt ordentligt ind. men stadig har jeg ikke nogen speciel favorit.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

S.Maria

Jeg har godt nok ikke prøvet den endnu, men har købt en derma faktor 50. Når jeg kigger efter solcreme går jeg efter det skal være en faktor 50, uden parfume og parabener. Selve mærket skal være en af de kendte, da jeg tidligere har købt nogle af de billige mærket hvor jeg syntes at de er meget fede og svære at smørre ud. Jeg er selv rødhåret og har en lys hud så for mig er det vigtigt med en høj faktor. Til mig selv bruger jeg faktor 30. 

Anmeld

18. april 2012

Silas&Mille

LR85 skriver:

man må vist ikke bruge solcreme på børn under 1 år.

Noget med a deres hud ikke kan tåle det solcreme indeholder.

Skygge, skygge, skygge for den mindste. og selvfølgleig hold dig ude a solen 12-15

Nå ja det er da vist rigtigt.

Er ikke ret vild med solen, så regner ikke med det bliver det store problem med den lille

Men den store ELSKER at være ude, så der skal jeg have fat i en rigtig god en. Tror endda vi skal ud i en faktor 50, han er nemlig rødhåret

Anmeld

18. april 2012

Silas&Mille

S.Maria skriver:

Jeg har godt nok ikke prøvet den endnu, men har købt en derma faktor 50. Når jeg kigger efter solcreme går jeg efter det skal være en faktor 50, uden parfume og parabener. Selve mærket skal være en af de kendte, da jeg tidligere har købt nogle af de billige mærket hvor jeg syntes at de er meget fede og svære at smørre ud. Jeg er selv rødhåret og har en lys hud så for mig er det vigtigt med en høj faktor. Til mig selv bruger jeg faktor 30. 

Super tak for svar.

Har også tænkt på Derma

Anmeld

18. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har købt Derma faktor 30.

De har ikke fået solcreme på da de var under 1 år - der er solen no go.

Anmeld

18. april 2012

Camel

Jeg har haft brugt både Derma's og Matas'. De er gode nok for mig, dog laver de begge grimme gullige mærker, især Derma, på det lyse tøj som jeg endnu ikke har fundet ud af at få væk ved vask.

Mine piger er 6 og 4 år. De sidste par år har anbefalingerne været at faktor 30 var alt rigeligt hvis man var herhjemme.

God jagt  Det er lidt en jungel...

Anmeld

18. april 2012

Mira0911

Derma 

Anmeld

18. april 2012

LR85

Silas&Mille skriver:

Er ikke ret vild med solen, så regner ikke med det bliver det store problem med den lille

Men den store ELSKER at være ude, så der skal jeg have fat i en rigtig god en. Tror endda vi skal ud i en faktor 50, han er nemlig rødhåret

det lyder som en fornuftig ide.

nyd det og pas på dne mindste  

Anmeld

18. april 2012

K&S

Herhjemme er faktor 50 ikke nødvendig, heller ikke selv om man er lys og rødhåret  

Anbefalinger for børn er faktor 30  Vi bruger selv Derma

Anmeld

18. april 2012

Silas&Mille

MoarHvidovre skriver:

Vi har købt Derma faktor 30.

De har ikke fået solcreme på da de var under 1 år - der er solen no go.

Har også tænkt på at købe Derma

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.