Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sommersmart.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er utrolig flot til dig.. det klær din ansigtsform utrolig godt også..
Hvis du så bare putter lidt saltvandsspray i det inden det tørre efter bad så sidder det perfekt en hel dag
Tillykke med det, forandring fryder.
Nitz - <3 David skriver: Tog den drastiske beslutning og få gjort noget HELT anderledes ved mit lange hår.. Trængte simpelthen til noget nyt.. og har aldrig haft så kort hår..Er spændt på om jeg kan "styre" det.. da det er blevet en dårlig vane for mig bare at smide et elastik i.. og vupti så er håret "good to go"Hva syns i? (Før og efter billede..)Der er klippet undercut i hele højre side.. PUHA det gjorde ondt i maven da hun klippede så langt ind..
Tog den drastiske beslutning og få gjort noget HELT anderledes ved mit lange hår.. Trængte simpelthen til noget nyt.. og har aldrig haft så kort hår..Er spændt på om jeg kan "styre" det.. da det er blevet en dårlig vane for mig bare at smide et elastik i.. og vupti så er håret "good to go"Hva syns i? (Før og efter billede..)Der er klippet undercut i hele højre side.. PUHA det gjorde ondt i maven da hun klippede så langt ind..
Det er rigtig flot til dig!
Wauw! Hvor ser det flot ud til dig
Det er da SÅ fedt.. og ser ud til blot at kræve en fønner. Lækkert. Gid jeg havde hår der var glat og lækkert.. hihi
super smart til dig søde Havde aldrig selv turdet
Det klæder dig bare super godt!
Det er bare så fint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128