Billige pixibøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.766 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2012

malo

Vi skal snart på en lang flyvetur og jeg har tænkt at købe nogle pixibøger, vi kan tage med på turen. Er der nogen der ved hvor man kan købe pixibøger på tilbud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Maja_4000

Bog & Idé plejer at have 3 for 25 mener jeg .. Ved ikke om det er billigt ?

Anmeld

18. april 2012

malo

Maja_4000 skriver:

Bog & Idé plejer at have 3 for 25 mener jeg .. Ved ikke om det er billigt ?

Tak, har set dem til en tier stykket, så det lyder da lidt billigere

Anmeld

18. april 2012

banana3

malo skriver:

Vi skal snart på en lang flyvetur og jeg har tænkt at købe nogle pixibøger, vi kan tage med på turen. Er der nogen der ved hvor man kan købe pixibøger på tilbud?

I december købt jeg billige pixibøger i bilka (7 kr) ved ikke om det er noget de stadig har, eller så i tigeren er der tit nogle små bøger hvor man kan tage 2 eller 3 for 10 kr

Anmeld

18. april 2012

malo

banana3 skriver:

I december købt jeg billige pixibøger i bilka (7 kr) ved ikke om det er noget de stadig har, eller så i tigeren er der tit nogle små bøger hvor man kan tage 2 eller 3 for 10 kr

Tak, jeg prøver Bilka. Jeg var i Tiger i går (en lille en af slagsen) og der var ingen bøger, kun pap pegebøger. Men tænkte jeg også ville gå i Kvickly

Anmeld

18. april 2012

banana3

malo skriver:

Tak, jeg prøver Bilka. Jeg var i Tiger i går (en lille en af slagsen) og der var ingen bøger, kun pap pegebøger. Men tænkte jeg også ville gå i Kvickly

Her har vi en stor jeg vil gerne prøve at gå ed og tjekke hvilke bøger de har hvis du ikke finder nogen i bilka

Anmeld

18. april 2012

malo

banana3 skriver:

Her har vi en stor jeg vil gerne prøve at gå ed og tjekke hvilke bøger de har hvis du ikke finder nogen i bilka

Hvis du alligevel skal forbi, må du meget gerne kigge hvad de har  det ville være dejligt, er nemlig ved at samle lidt overraskelser sammen, så vi kan komme helt igennem flyveturen

Anmeld

18. april 2012

banana3

malo skriver:

Hvis du alligevel skal forbi, må du meget gerne kigge hvad de har  det ville være dejligt, er nemlig ved at samle lidt overraskelser sammen, så vi kan komme helt igennem flyveturen

Det lyder som en rigtig god ide hvor langt skal i flyve

Anmeld

18. april 2012

malo

banana3 skriver:

Det lyder som en rigtig god ide hvor langt skal i flyve

Vi skal flyve i ni timer, så der skal lidt underholdning til, hvis ikke de har tænkt sig at sove lidt undervejs

Anmeld

18. april 2012

K&S

BR har tilbud på Pixibøger og andre minibøger (3 for 25 kr.):

http://www.br.dk/S%c3%b8geresultat.aspx?q=pixi

http://www.br.dk/S%c3%b8geresultat.aspx?q=minibøger

Og de har FRI FRAGT indtil 30. april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.