Kopiering af fysiske billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2012

viben

Er der mon nogen der kender en fotobutik i København som kan kopiere fysiske billeder - ikke via negativer. Og hvad mon det koster?
Vil så gerne nå at få lavet et sæt af barndomsbillederne inden vores lille dreng kommer til verden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Dinna88

Du skal bare have dem scannet ind på en computer, og så få dem printet. Det kan du selv gøre - mon ikke der er en scanner på dit arbejde eller et andet sted?

Anmeld

18. april 2012

viben

Sidder faktisk med en scanner ved siden af mig nu, men kan ikke få den til at virke Computeren registrerer den slet ikke når jeg sætter stikket i...

Derfor nåede jeg frem til at betale mig fra det, hvis man fysisk kan aflevere dem et sted og de så kan kopiere dem... Det drejer sig også om en del billeder, nok 200 stk, så det er lidt af et projekt at scanne dem ind...

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

viben skriver:

Sidder faktisk med en scanner ved siden af mig nu, men kan ikke få den til at virke Computeren registrerer den slet ikke når jeg sætter stikket i...

Derfor nåede jeg frem til at betale mig fra det, hvis man fysisk kan aflevere dem et sted og de så kan kopiere dem... Det drejer sig også om en del billeder, nok 200 stk, så det er lidt af et projekt at scanne dem ind...

vil mene at du godt kan gå ind i en fotobutik og få dem til at gøre det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.