Dagligvarer online

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. april 2012

birthee

Handler du dine dagligvarer online?

Hvis ja, hvor handler du så henne???

Mvh Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

bette bebs

Jeg har af og til handlet online hos superbest. Det har været super  Frisk og god kvalitet. Når jeg er rigtig doven er det årstiderne jeg handler hos, det er jo hele aftensmåltider man kan få. Og så er det jo både økologisk og sundt  Synes især det er sjovt, fordi vi så en gang imellem får nogle råvare som jeg ikke selv vil vælge i et supermarked.

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

hellemi skriver:

Jeg har af og til handlet online hos superbest. Det har været super  Frisk og god kvalitet. Når jeg er rigtig doven er det årstiderne jeg handler hos, det er jo hele aftensmåltider man kan få. Og så er det jo både økologisk og sundt  Synes især det er sjovt, fordi vi så en gang imellem får nogle råvare som jeg ikke selv vil vælge i et supermarked.

Er det billigere end at handle stort ind i superbest eller lign?:-)

Anmeld

18. april 2012

bette bebs

Nej, bestemt ikke. Nok tværtimod vil jeg sige. Når jeg handler ind fysisk, er det som regel i lidl og det kan superbest absolut ikke konkurre imod. Men der er så dejligt nemt  Især hvis jeg skal handle stort ind 

Anmeld

23. april 2012

julescas

Jeg handler af og til på www.osuma.dk 

Et super godt koncept med dagligvarer fra SuperBrugsen og Kvickly. De dækker hele sortimentet og kan levere friske varer lige til døren -  selv på bestillingsdagen!  

Priserne matcher stort set SuperBrugsen og Kvicklys priser og med hensyn til, om det er billigere at handle der, kan det som udgangspunkt besvares med et JA /p>

Med Osuma.dk undgår jeg at skulle bære, slæbe og balancere tunge poser på min cykel!!! Jeg undgår de irriterende impulsløb, jeg ellers altid ender med at komme hjem med. Og desuden har jeg mere tid med venner og famlie efter en lang og hård arbejdsdag

At handle på www.osuma.dk er en oplevelse, der skal prøves 

Anmeld

23. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg køber på osuma.dk hver uge.

Det er super gode og friske varer. Det er ca 10% dyrere end at købe det i Kvickly, men til gengæld slipper man for impulsindkøb og at skulle slæbe det hele vejen hjem.

Jeg kan varmt anbefale dem.

Som enlig mor til to, er det en af de ting, der gør mit liv lidt nemmere

Anmeld

23. april 2012

wamse

Nope, det er det simpelthen for dyrt til, i forhold til min pengepung

Anmeld

23. april 2012

Kay

jeg har overvejet det... efter kæresten er startet arbejde og har nogle lange med overarbejde ret ofte... og jeg med BL ik kan slæbe tingene hjem... det kan være det bliver en løsning på et tidspunkt... har overvejet nemlig.dk

Anmeld

23. april 2012

Lone Jakobsen

jeg har kun købt ferskt kød på nettet.

jeg køber stort ind 1 gang om ugen, og der nyder jeg muligheden for at komme lidt ud og blive inspireret.

Anmeld

23. april 2012

Mira0911

Handler du dine dagligvarer online?

Hvis ja, hvor handler du så henne???

Mvh Birthe

Har gjort det 1 gang hos Osuma.dk 

Meget tilfreds... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.