Han er helt frisk idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2012

An&Jo

Johannes har det meget bedre idag.. Han var lidt pyller til morgen, men ingen feber eller noget, så jeg tog chancen og kørte ned til dagplejen med ham (havde hans far i baghånden ellers) forklarede hende hvordan han havde haft det igår, og hvor meget han havde sovet, og at han altså var lidt ekstra pyller idag, og at han var meget øm der hvor han var blevet stukket..

Min gudeskønne nye dagplejer sagde til mig, slap du bare af og tag i skole, så længe han ikke har feber, så må han meget gerne være her, og så får han lige lidt ekstra omsorg fra hende idag..

Hvor synes jeg det er fedt.. Havde det være den gamle dagplejer, så var jeg blevet bedt om at finde et andet alternativ idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

B&J

ej hvor er det dejligt

og ja sikke en dejlig dagpleje mor det er sådan de skal svare fantastisk..

og helt klart han er lidt pylleret

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

B&J skriver:

ej hvor er det dejligt

og ja sikke en dejlig dagpleje mor det er sådan de skal svare fantastisk..

og helt klart han er lidt pylleret

Det havde den gamle dagplejemor aldrig svaret, hun havde bedt mig tage ham med igen..

men det er fantastisk..

Anmeld

18. april 2012

B&J

An&Jo skriver:

Det havde den gamle dagplejemor aldrig svaret, hun havde bedt mig tage ham med igen..

men det er fantastisk..

godt du er væk fra hende så for når de ikke er syge eller fejler noget jamen så skal de jo have ens barn

og klart han er lidt pyl og ondt efter sådan et stik

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

B&J skriver:

godt du er væk fra hende så for når de ikke er syge eller fejler noget jamen så skal de jo have ens barn

og klart han er lidt pyl og ondt efter sådan et stik

jaa, men hende den gamle havde jeg nok ikke valgt at fortælle noget om at han var lidt pyller, for ved jo hvad udgangen ville være så..

Men hende her, hun er ligeglad, så længe de ikke har feber.. Hun fandt sågar noget særligt legetøj frem til ham fordi han jo skulle have det godt..

Anmeld

18. april 2012

B&J

An&Jo skriver:

jaa, men hende den gamle havde jeg nok ikke valgt at fortælle noget om at han var lidt pyller, for ved jo hvad udgangen ville være så..

Men hende her, hun er ligeglad, så længe de ikke har feber.. Hun fandt sågar noget særligt legetøj frem til ham fordi han jo skulle have det godt..

nåååå hvor dejligt

sikke en super dejlig DP-mor

Anmeld

18. april 2012

Silas&Mille

An&Jo skriver:

Åh din DP'er lyder lige så fantantisk som vores

Vi havde en periode med Silas hvor han af og til kastede op efter morgenmaden, men han fejlede ikke noget og havde ikke feber.
En morgen var der ikke noget herhjemme så han blev sendt i DP. Desværre kastede han så op efter de havde fået formiddagssnack og blev en smule sløj, men legede stadig med de andre børn.

Hun ved jeg går hjemme med lillesøster, men hun ringede ikke efter mig 'for han havde jo ikke feber og virkede stadig ok frisk og legede jo stadig fint med de andre børn' 

Det er bare SÅ skønt med en DP'er der tager det hele stille og roligt og ikke råber op og ringer lige så snart der er det mindste.

Anmeld

18. april 2012

Savannah

Godt at han er frisk idag og skønt med en forstående dagplejemor

Mvh Caroline.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.