fotograf til dåb.??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Linda93

Hej tøser..

I bliver lige nød til at hjælpe mig lidt.
Er det MIG der er fuldkommen mærkelig, når jeg vil have fotograf med til min dåb, eller er der nogen af jer som også har gjort det??

Håber på i vil give en kommentar eller to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

MorDk

Et eller andet sted kan jeg godt forstå dig. Man har som værtspar ikke så meget tid/overskud til at tage billeder... men alternativet kunne være at lave en aftale med en af gæsterne... om han/hun ville sørge for at tage billeder? 

Nu er jeg selv god til at tage billeder så elsker det... men vi fik desværre ikke så mange som jeg havde ønsket. 

En fotograf kan jo være ret dyr... Men måske du kender en der kan gøre det for lidt biliigere penge... 

Anmeld

19. april 2012

PernilleogLouis

Vi Havde det og det er jeg rigtig glad forvi havde slet ik tid til at tænke på billeder og hun fangede alle de gode øjeblikke

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Nu har jeg aldrig tænkt over at man kunne gøre det. Men selvfølgelig kan man det hvis det er det man ønsker. Så er man sikker på der bliver taget en masse billeder og en fotograf skulle jo gerne kunne tage nogle af god kvalitet

Anmeld

19. april 2012

morethanperfect

Linda93 skriver:

Hej tøser..

Er det MIG der er fuldkommen mærkelig, når jeg vil have fotograf med til min dåb, eller er der nogen af jer som også har gjort det??

Personligt ville jeg ikke bruge så mange penge på en dåb , så det ville jeg ikke gøre .

Vi lod kameraet stå fremme , så folk kunne tage en masse billeder undervejs .. Og det gjorde de så

Anmeld

19. april 2012

mikkel2006

Linda93 skriver:

Hej tøser..

vi fik en i familien til at tage billeder, men ellers havde jeg oz fundet en, så du er helt normal synes jeg

Anmeld

19. april 2012

Rosengreen

Jeg ville ønske vi havde haft det til vores datters dåb. Vi har kun ganske få billeder fra festen og ingen fra kirken 

Så jeg kan sagtens forstå dig!

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Linda93 skriver:

Hej tøser..

Synes ik det er mærkeligt!

Jeg har tænkt mig at høre en kollega der går op i foto om hvad hun skal have for at bruge en søndag med min familie

Tænker at man har rigeligt at se til den dag og man da oz gerne vil være med på nogle af billederne. Synes det er ligeså normalt at hyre hjælp til billeder som det er at hyre hjælp til køkkenet Det er jo en dag der aldrig kommer igen!

Anmeld

19. april 2012

Dorthe1986

Linda93 skriver:

Hej tøser..

Du er på ingen måde mærkelig - de billeder er bare et must at have!

Til Emils barnedåb, tilbød hans moster at hendes gave var at tage billeder (2 ruller film), samt få dem fremkaldt i 2 sæt til os og det var virkelig en dejlig gave, for det første er hun bare knaldgo' til at fange øjeblikke og så var vi sikre på at få alle de billeder man nu gerne vil have med familien der holder ham osv

Hun gav også to fotoalbums og ikke nok med det så fik hun dem fremkaldt allerede dagen efter!

Men ja medmindre i ikke har en i familien til at tage billeder, så hyr da en fotograf. Man får bare ikke tid til at gøre det selv og det er så brandærgerligt at stå bagefter og næsten ikke have nogen billeder.

Anmeld

19. april 2012

Aabye

Jeg havde tænkt mig (dengang min dreng skulle døbes) at købe en masse engangs kameraer og stille dem på bordene.. Så kommer der mange forskellige billeder fra forskellige vinkler.. Og garanteret mange sjove billeder også. Det er knap så syrt som at skulle ud og hyre en fotograf til jobbet..

Og så ville jeg så ha udstyret min mor med mit spejlrefleks kamera inde i kirken.. Det er jeg ikke så meget for at lade gå rundt da det har været et dyrt kamera som jeg kunne risikere gik i stykker.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.