Mor og far til 3. Vi gik igang med pb i tro om at det ville ta 2-3 år lige som med de to andre. Men den var der i første hug og nu er jeg helt i vilrede (og har lyst til at bygge rede, hehe) og manden er slet ikke glad for han nåde slet ikke at glæde sig og nu er det bare nu. Jeg er så sur på ham, hvad fanden er det for en utaknemmelighed ? Igår sagde han at jeg sikkert ikke var gravid alligevel? Hvad er det for noget underligt lort at komme med når man ellers er en fornuftig voksen mand og far til to som der nu ellers nok burde kunne genkende mine morgen og aften brækture og ømme bryster. Jeg er 6 uger henne, og jeg vil gerne være glad. Det her var hans ide, ham der var skruk, ham der sagde at kontoret kunne være børneværelse til nr 3, ham der sagde ingen prævention. Nu føler jeg bare jeg er helt alene. Og jeg er ved at panikke. Jeg troede seriøst jeg havde mindst 12 mdr til den positive test. Hvad fanden tænker jeg på. Vi siger ikke engang baby, men 'den der' 'det der' han stejler helt når jeg prøver at nævne det. Hvorfor? Det vil jo teknisk set ikke ændre noget, vi har to skønne børn i forvejen, massere kærlighed og god sex, hus, penge, hund - og hvad hjertet og familielivet ellers begære
Anmeld