Anonym skriver:
Har lige nogle spørgsmål jeg håber at i vil svare på da jeg sidder og forsøger at finde ud af hvad den bedste samværsordning vil være
Først hvor gammelt er jeres barn?
Hvilken samværsordning har i med faderen til jeres barn?
Hvordan har den kørt op til? (og havde faderen evt. boet sammen med barnet tidligere?)
Hvordan har barnet reageret på samværet, og hvordan trives det i denne ordning?
Hvordan har DU det med denne ordning?
Håber på en masse svar. Takker lige på forhånd!
min dreng er nu 2 år
Men siden han var ca 15mdr har vi kørt den ordning der hedder hveranden weekend ved farmand og så har han ham også hvis han er syg og ikke kan komme i dagpleje da han går hjemme og jeg går i skole..
Vores dreng kan ikke klare at få samværet sat op lige nu, ihvertfald ikke med flere dage, dog kommer det fra den her weekend til at hedde fra fredag eftermiddag til mandag morgen, da han henter og afleverer i dagplejen til hans weekender fra nu af, da vi nu bor tættere på hinanden..
vi har prøvet at han var væk fra mig i 14 dage i streg, og det kan han slet ikke magte, og en uge vil heller ikke gå, for jeg er altså hans primære omsorgsperson, og han har brug for mig..
Vi har ikke boet sammen siden jeg var omkring 8 uger henne i min graviditet, og derfor har faderen aldrig boet med barnet..
Fra han var 7 mdr og til han var 15 mdr hed samværet et par timer af gangen et par gange om ugen, og inden de 7 mdr så faderen og barnet slet ikke hinanden..
Hvordan jeg har det med ordningen?? Jeg har det som sådan okay, jeg savner ham og mangler ham, men jeg ved samtidig også at det er det bedste for alle parter at far og søn ser hinanden, og det skal de bestemt have lov til..
Jeg kan også til tider stadig have behov for lige at slappe af og koble fra, og det bruger jeg så de weekender til.. får ikke min dreng passet udover fordi jeg har så rigelig tid til at nå det jeg skal uden ham, de weekender han er ved sin far..