Nu med 75% rabat! Kun DKK 1.500,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 19. april 2012
Detaljer
Ønsker du en sund og holdbar base i din familie?
Gør en god investering, og lad mig hjælpe dig og din familie i gang med en sund base, bestående af fysisk aktivitet og sund kost.
Ved køb af dette tilbud får du og din familie:
- Besøg af mig efter aftale
- En grundig samtale og klarlæggelse af nuværende sundhedstilstand
- Kropsanalyse der resulterer i vægt, fedtprocent, muskelmasse og bodyage
- Unikt udarbejdet materiale, heriblandt inspiration til sunde opskrifter der mætter og smager godt, aktivitetsskema, indkøbsguide m.m.
Efter et besøg af mig, vil du og din familie være helt klar til at påbegynde en sundere hverdag.
HVEM ER METTE CLAUSEN?
Jeg er en jordnær, imødekommen kvinde der til daglig arbejder som selvstændig sundhedskonsulent, med egen klinik i Mulighedernes Hus i Glamsbjerg på Fyn. Jeg er uddannet professionsbachelor i ernæring og sundhed, med speciale i ernæring og fysisk aktivitet. Jeg har derfor i mit arbejde stor fokus på kombinationen ernæring og fysisk aktivitet, og ikke mindst hvorledes begge aspekter kan implementeres i hverdagen på en frugtbar og holdbar facon.
I de sidste 16 måneder har jeg, sideløbende med mit job som sundhedskonsulent, gjort en idé, som lægger mit hjerte meget nært, til virkelighed. Resultatet er et nyskabende familie-site, www.familyplanet.dk, der giver plads til at dyrke familielivet på en helt ny måde. I anledning af tilblivelsen byder Familyplanet alle besøgende i uge 16 og 17 velkommen med et gratis 3 måneders abonnement. Du og din familie kan prøve det allerede i dag. :)
KONTAKT INFORMATION:
Mette Clausen
Mulighedernes Hus, Søndergade 99, 5620 Glamsbjerg
Tel: 30258589
Website: www.EnSundBase.dk, se også: www.familyplanet.dk
Åbningstider: Jeg er meget fleksibel, så dig og din familie kan bare ringe eller skrive når det passer jer. Jeg har også mulighed for at komme på besøg i weekender.
PRIS
Prisen er normalt 1500 kr. pr. person
Med dagens tilbud betaler du 1500 kr. for hele familien
Du sparer minimum 50%
DET MED SMÅT
Værdibeviset er gyldigt i 6 måneder.
Du og din familie bestiller en tid for besøg ved enten at ringe eller maile til mig.
Vær opmærksom på at der pålægges et kørselsgebyr såfremt du og din familie er bosiddende i enten Jylland eller Sjælland.
Er du og din familie bosat på Sjælland pålægges et samlet kørsels- og brogebyr på i alt 100 kr.
Du får 75% rabat - kun DKK 1.500,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 19. april 2012