Er bange for jeg har taget munden for fuld....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym, så manden ikke lige kan opdage det her..

Jeg er i tvivl om jeg har taget munden for fuld, jeg føler mig en smule presset, lidt stresset, og er så bange for at jeg har glemt et eller andet...

D.7 maj, fylder min søn 2 år, dette fejrer vi d.12 maj, jeg har så droppet at holde det for vennerne, da jeg har nok om ørerne, så det bliver "kun" familien...

D.15.maj skal min psykologi synopsis afleveres (læser til socialrådgiver)

D.19 maj skal vi til min venindes søns 2 års fødselsdag..

D.20 maj, skal jeg stå med kræmmerbod på et kræmmermarked, og håber jeg får solgt en del, da jeg virkelig skal bruge pengene!! (kommer senere)

D.22 maj, skal jeg til skriftlig Jura eksamen som varer 6 timer.

i Dagene mellem 4-8 juni skal jeg op og forsvare min synopsis...

Så kommer det som jeg er bange for om jeg har taget munden for fuld..

D.9 Juni, holder jeg surprise party for min mand som fylder 30 år!! Og puha... er så bange for jeg har "glemt" noget, fordi mit hoved er så fyldt, + at jeg har købt ting løbende, men mangler stadig en del

også derfor jeg håber jeg sælger en masse til det kræmmermarked, for vil så gerne kunne købe det ekstra der skal til for at gøre det lækkert

Ved ikke lige hvad jeg ville med indlægget, måske bare lige få det ud af systemet, hvad jeg lige tænker på for tiden - kan jo ikke snakke med min mand om det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Mamalou

Er der ingen mulighed for, at du kan hoppe over noget af det du skal? 

For jeg tænker, at hvis du allerede nu får en klump i maven over de ting du skal, så er det et tegn du burde tage alvorlig...

Alternativt kan du bede familien om hjælp og uddelegere nogle opgaver? 

Anmeld

17. april 2012

cnmigo

Bed om hjælp i familien.

Lav en udførlig LISTE over de ting du skal sørge for ved hver lejlighed lige fra servietter til gave og gæsteliste

Anmeld

17. april 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Skriver lige som anonym, så manden ikke lige kan opdage det her..

Jeg er i tvivl om jeg har taget munden for fuld, jeg føler mig en smule presset, lidt stresset, og er så bange for at jeg har glemt et eller andet...

D.7 maj, fylder min søn 2 år, dette fejrer vi d.12 maj, jeg har så droppet at holde det for vennerne, da jeg har nok om ørerne, så det bliver "kun" familien...

D.15.maj skal min psykologi synopsis afleveres (læser til socialrådgiver)

D.19 maj skal vi til min venindes søns 2 års fødselsdag..

D.20 maj, skal jeg stå med kræmmerbod på et kræmmermarked, og håber jeg får solgt en del, da jeg virkelig skal bruge pengene!! (kommer senere)

D.22 maj, skal jeg til skriftlig Jura eksamen som varer 6 timer.

i Dagene mellem 4-8 juni skal jeg op og forsvare min synopsis...

Så kommer det som jeg er bange for om jeg har taget munden for fuld..

D.9 Juni, holder jeg surprise party for min mand som fylder 30 år!! Og puha... er så bange for jeg har "glemt" noget, fordi mit hoved er så fyldt, + at jeg har købt ting løbende, men mangler stadig en del

også derfor jeg håber jeg sælger en masse til det kræmmermarked, for vil så gerne kunne købe det ekstra der skal til for at gøre det lækkert

Ved ikke lige hvad jeg ville med indlægget, måske bare lige få det ud af systemet, hvad jeg lige tænker på for tiden - kan jo ikke snakke med min mand om det hele

hvis du har det skrevet ned som her, tror du så ikke at det hjælper lidt på det

det hjælper altid mig at skrive tingene ned... så lav en liste med to do ting, altså det du skal her i maj som du lige har gjort her, og så lav en liste over de ting du skal købe til festen og evt sørg for at spørge nogle til råds omkring de ting du skal købe om evt der er nogle der vil hjælpe dig med indkøb ect...

det er hårdt at stå med selv

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Er der ingen mulighed for, at du kan hoppe over noget af det du skal? 

For jeg tænker, at hvis du allerede nu får en klump i maven over de ting du skal, så er det et tegn du burde tage alvorlig...

Alternativt kan du bede familien om hjælp og uddelegere nogle opgaver? 

min moster hjælper meget til, men mit problem er at familien bor over en time væk, så det er ikke sådan lige at bede dem om hjælp..

Nu tager min moster min søn i den her weekend så jeg kan få skrevet den synopsis, for min mand arbejder inden for taxa branchen, så han er aldrig hjemme - så jeg er bagud med skolen..

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

cnmigo skriver:

Bed om hjælp i familien.

Lav en udførlig LISTE over de ting du skal sørge for ved hver lejlighed lige fra servietter til gave og gæsteliste

Min moster hjælper heldigvis til med maden ...

og har så mange lister på min computer ..

En med gæsteliste
en med indkøb for februar - marts - april - maj - juni (har måtte købe løbende for at skjule det)...
Har en to do på dagen
Mad plan
Tysklandsindkøb

Ja..

Er bare bange for der er et eller andet jeg har glemt

Anmeld

17. april 2012

Mamalou

Anonym skriver:

min moster hjælper meget til, men mit problem er at familien bor over en time væk, så det er ikke sådan lige at bede dem om hjælp..

Nu tager min moster min søn i den her weekend så jeg kan få skrevet den synopsis, for min mand arbejder inden for taxa branchen, så han er aldrig hjemme - så jeg er bagud med skolen..

Det er squ lidt skægt... Jeg er uddannet socialrådgiver og har en kæreste, der også arbejder indenfor taxabranchen...

Dejligt din moster kan hjælpe til, når det presser på! 

Husk at passe på dig selv! 

Anmeld

17. april 2012

cnmigo

Anonym skriver:

Min moster hjælper heldigvis til med maden ...

og har så mange lister på min computer ..

En med gæsteliste
en med indkøb for februar - marts - april - maj - juni (har måtte købe løbende for at skjule det)...
Har en to do på dagen
Mad plan
Tysklandsindkøb

Ja..

Er bare bange for der er et eller andet jeg har glemt

Jeg er ved at planlægge vores 30 års fødselsdag (ikke hemmelig ) og her har jeg ét dokument til alt hver hertil vedrører:

• Gæsteliste
  • Tilbehør
  • Mad/menu (køber ude fra)
  • Diverse 

Altså ÉT dokument pr. arrangement - evt. sæt kode på dokumentet og døb det noget almindelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.