Øv en følelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

tak :/ det er bare træls havde gået 7 måneder og var panisk jalouix hver gang han tog derom så gik jeg 1½ måned hvor han omsider havde fået mig overbevist om at der intet var imellem dem og så sker det her og nu er jeg panisk angst plus jalouix igen

Tror vidst du er nødt til at ta den med ham igen! .. Du må kunne se på den måde han reagerer på når du starter det op, om der virkelig er noget - jeg tror det da ikke, hvis I både er forlovet og skal til at flytte sammen. Det ville da være tåbeligt fra hans side!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Ja måske men stadig.. Jeg kan ikke komme med derhen for x'en bryder sig ikke om mig og fordi hun vil pisse mig mest muligt af så snakker hun til min kæreste som om de var gift og havde været det længe... Og det kan jeg bare ikke Ved godt at de sidder og snakker osv men det plejer bare aldrig at tage mere end 30 minutter og så er han hjemme 10 minutter senere...

Har også planer om at spørge til det men er bare ved at tudbrøle

Okay. Ja hvis i ikke kan sammen så er det nok en dum ide. Men jeg tror du skal prøve at styre din jalousi(ta et bad, ryg en smøg et eller andet der får dig til at slappe af) og giv ham plads- for det nytter jo ikke noget du virker er ked af/sur over at han tilbringer tid i sin datters hjem når han endelig dukker op. Det skal han have lov til, igen min mening. Men det med ringetonen, den er sku lidt gal  Bum bum. Altså har de haft noget kørende mens i var sammen ? For så ville jeg nok trække mig fra det med at flytte sammen.

Anmeld

17. april 2012

DitteFisk

Det med at han er hos datterens mor i en times tid, det ville jeg ikke gøre det store ud af - jeg er selv "eksen" og "moren" og min eks kan godt hænge lidt ud her når han aflverer vores søn (trods han har en dejlig kæreste) - vi kan sagtens snakke sammen og sidst han var her sad han og åd af en kage jeg lige havde bagt x) 

Så det ville jeg ikke tage tungt - men det der med den ringetone - den er da lidt langt ude! Vil han da lige få den skiftet! Det havde jeg nok sagt med det samme. Jeg ville give ham total vrede øjne og sige at det var da nok lige helt vildt upassende! Og så ville jeg ønske mig en forklaring - ligemeget for ligegyldig den er - om det så var i sjov eller et lille moments hjerneblødning der havde fået ham til det - og kan han så lige skifte den tone!  

Anmeld

17. april 2012

Nattøs

Jeg tror du skal gøre op med dig selv om du faktisk kan klare at der er en pakke med i dette forhold. For det er jo ikke en kvinde du kan få ud af hans liv. Og det nytter jo ikke noget, at du er bange og nervøs, hver gang at han aflevere sit barn. Det kræver sin kvinde at håndtere et barn der ikke er sit eget . Jeg er selv bonus mor, her er moren desværre død. Men er ikke første gang at jeg er bonus mor, så har også historier jeg kan fortælle om barnets mors opførelse. Og hvis du vil  være i dette forhold, så et du nød til at forsøge at samarbejde med moren. :-) den med ringetonen få ham til at skifte den

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Okay. Ja hvis i ikke kan sammen så er det nok en dum ide. Men jeg tror du skal prøve at styre din jalousi(ta et bad, ryg en smøg et eller andet der får dig til at slappe af) og giv ham plads- for det nytter jo ikke noget du virker er ked af/sur over at han tilbringer tid i sin datters hjem når han endelig dukker op. Det skal han have lov til, igen min mening. Men det med ringetonen, den er sku lidt gal  Bum bum. Altså har de haft noget kørende mens i var sammen ? For så ville jeg nok trække mig fra det med at flytte sammen.

Han kom da hjem, jeg brokker mig ikke til ham over at han er der, og plejer jeg heller ikke at gøre, det gjorde bare ondt at han skulle være der SÅ længe, det var jo kun lige 5 minutter efter at den ringetone havde kørt at de gik herfra. Så havde ikke mulighed for at snakke med ham der.

Prøvede at få ham til at forklare mig det og han sagde det måtte ha været en fejl da han lavede nye ringe toner på mobilen, og at jeg ikke skulle tænke på sådan nogle små bakateller... Fik ham dog til at ændre den med det samme han kom ind af døren.

Nej ikke så vidt jeg ved, jeg ved at hun har svinet mig til imens vi har været sammen og jeg ved at de har skændtes meget hvor jeg var emnet men jeg ved ikke om de har haft noget kørende.... Har et eller andet sted heller ikke lyst til at vide det hvis de har... Er ikke så stærk psykisk og det ved han godt.. Opdagede jeg at der var noget som jeg virkelig havde klare beviser for så tror jeg at jeg ville være klar til at springe ud af vinduet Han er alt hvad jeg har og har aldrig elsket nogen så højt som jeg elsker ham.

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Jeg tror du skal gøre op med dig selv om du faktisk kan klare at der er en pakke med i dette forhold. For det er jo ikke en kvinde du kan få ud af hans liv. Og det nytter jo ikke noget, at du er bange og nervøs, hver gang at han aflevere sit barn. Det kræver sin kvinde at håndtere et barn der ikke er sit eget . Jeg er selv bonus mor, her er moren desværre død. Men er ikke første gang at jeg er bonus mor, så har også historier jeg kan fortælle om barnets mors opførelse. Og hvis du vil  være i dette forhold, så et du nød til at forsøge at samarbejde med moren. :-) den med ringetonen få ham til at skifte den

Vil lige påpege at jeg var åben for et samarbejde for moren, og jeg inviterede hende både på café og alt muligt for at hende og jeg kunne blive bare lidt venner. Men så snart jeg ikke var der så blev jeg svinet til af hende til min kæreste.. Jeg holder facaden over for datteren hvis jeg er med oppe og aflevere hvilket ikke sker så tit men det er altså ikke kun fra mig at vi ikke kan enes hun vil helst heller ikke have jeg befinder mig i hendes lejlighed. Som hun selv har sagt til mig engang for lang tid siden "Hun har ikke bedt om at jeg skulle være en del af hendes liv"

Vi samarbejder for datterns skyld men samarbejdet går normalt igennem min kæreste så hende og jeg ikke behøver at se hinanden mere end højest nødvendigt.

Anmeld

17. april 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Vil lige påpege at jeg var åben for et samarbejde for moren, og jeg inviterede hende både på café og alt muligt for at hende og jeg kunne blive bare lidt venner. Men så snart jeg ikke var der så blev jeg svinet til af hende til min kæreste.. Jeg holder facaden over for datteren hvis jeg er med oppe og aflevere hvilket ikke sker så tit men det er altså ikke kun fra mig at vi ikke kan enes hun vil helst heller ikke have jeg befinder mig i hendes lejlighed. Som hun selv har sagt til mig engang for lang tid siden "Hun har ikke bedt om at jeg skulle være en del af hendes liv"

Vi samarbejder for datterns skyld men samarbejdet går normalt igennem min kæreste så hende og jeg ikke behøver at se hinanden mere end højest nødvendigt.

Okay tja sådan er nogen desværre. Som sagt har jeg selv historier at fortælle omkring andre mødre og hun synes måske at det er tidligt i er forlovet osv. Men godt i fandt ud af tingene

Anmeld

17. april 2012

bette bebs

TeamRocket skriver:

Nu er en forlovelse efter 8 mdr jo nok ingen garanti, tværdimod er det måske lidt useriøst, men det er bare min mening. Det med tiden skal du ikke ta så tungt. Hans datter vil måske lige vise nyt legetøj, hygge og så er det også vigtigt at barnet ser mor og far snakker sammen og er glade. Det er der intet galt i. Måske du fremover kunne ta med derhen ind i mellem så du kan se der ikke forgår noget der ikke skal?

Men, ja det med den ringetone må du spørge ind til, jeg ville godt nok ligne et kæmpe stort spørgsmålstegn i hovedet ?? Hvorfor F..... er den ikke sat til dit nr? Hmm..

Useriøst med forlovelse efter 8 mdr...  Jeg synes nu det er kærlighed Min mand og jeg blev forlovet efter 6 mdr og det er11 år siden  Kære anonym du får lige en Men få ham lige til at ændre ringetone

Anmeld

17. april 2012

TeamRocket

hellemi skriver:

Useriøst med forlovelse efter 8 mdr...  Jeg synes nu det er kærlighed Min mand og jeg blev forlovet efter 6 mdr og det er11 år siden  Kære anonym du får lige en Men få ham lige til at ændre ringetone

Tillykke med det, super, godt for jer.

Men deler du altid ud af rasende smileyer når andre mennesker har en mening der er anderledes end din? Det synes jeg er en trist tendens. Du kunne jo sagtens udtrykke din mening uden den rasende smiley.

Anmeld

17. april 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Han kom da hjem, jeg brokker mig ikke til ham over at han er der, og plejer jeg heller ikke at gøre, det gjorde bare ondt at han skulle være der SÅ længe, det var jo kun lige 5 minutter efter at den ringetone havde kørt at de gik herfra. Så havde ikke mulighed for at snakke med ham der.

Prøvede at få ham til at forklare mig det og han sagde det måtte ha været en fejl da han lavede nye ringe toner på mobilen, og at jeg ikke skulle tænke på sådan nogle små bakateller... Fik ham dog til at ændre den med det samme han kom ind af døren.

Nej ikke så vidt jeg ved, jeg ved at hun har svinet mig til imens vi har været sammen og jeg ved at de har skændtes meget hvor jeg var emnet men jeg ved ikke om de har haft noget kørende.... Har et eller andet sted heller ikke lyst til at vide det hvis de har... Er ikke så stærk psykisk og det ved han godt.. Opdagede jeg at der var noget som jeg virkelig havde klare beviser for så tror jeg at jeg ville være klar til at springe ud af vinduet Han er alt hvad jeg har og har aldrig elsket nogen så højt som jeg elsker ham.

Okay, jamen så er det jo bare en lille fejl der var skyld i det hele, det var jo meget godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.