TeamRocket skriver:
Okay. Ja hvis i ikke kan sammen så er det nok en dum ide. Men jeg tror du skal prøve at styre din jalousi(ta et bad, ryg en smøg et eller andet der får dig til at slappe af) og giv ham plads- for det nytter jo ikke noget du virker er ked af/sur over at han tilbringer tid i sin datters hjem når han endelig dukker op. Det skal han have lov til, igen min mening. Men det med ringetonen, den er sku lidt gal
Bum bum. Altså har de haft noget kørende mens i var sammen ? For så ville jeg nok trække mig fra det med at flytte sammen.
Han kom da hjem, jeg brokker mig ikke til ham over at han er der, og plejer jeg heller ikke at gøre, det gjorde bare ondt at han skulle være der SÅ længe, det var jo kun lige 5 minutter efter at den ringetone havde kørt at de gik herfra. Så havde ikke mulighed for at snakke med ham der.
Prøvede at få ham til at forklare mig det og han sagde det måtte ha været en fejl da han lavede nye ringe toner på mobilen, og at jeg ikke skulle tænke på sådan nogle små bakateller... Fik ham dog til at ændre den med det samme han kom ind af døren.
Nej ikke så vidt jeg ved, jeg ved at hun har svinet mig til imens vi har været sammen og jeg ved at de har skændtes meget hvor jeg var emnet men jeg ved ikke om de har haft noget kørende.... Har et eller andet sted heller ikke lyst til at vide det hvis de har... Er ikke så stærk psykisk og det ved han godt.. Opdagede jeg at der var noget som jeg virkelig havde klare beviser for så tror jeg at jeg ville være klar til at springe ud af vinduet
Han er alt hvad jeg har og har aldrig elsket nogen så højt som jeg elsker ham.
Anmeld