Så startede vi op på vaccinationerne igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2012

An&Jo

Johannes har idag fået sin 5 mdrs vaccine, og han tog det bare SÅ flot, ikke et eneste kuk sagde han, han tog det bare i stiv arm..
Det var værre med moderen som lige måtte tørre øjnene bagefter, jeg HADER nåle, og især når det er min lille dreng der skal bruges som nålepude..

MEN nu er han godt nok ramt den stakkels dreng.. han har sovet siden kl 14:15 og sover endnu, han registrerede slet ikek at han blev taget fra bilen og hen i klapvognen, han registrerede ikke at der blev handlet, og han registrerede ikke at blive løftet fra klapvognen og op på 1 sal for så at få jakken af og blive lagt i seng.. Min stakkels lille basse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Koen.

Åh stakkels mus, rigtig god bedring med ham

Anmeld

17. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Åh stakkels mus, rigtig god bedring med ham

tak..

han sover endnu..

Anmeld

17. april 2012

Koen.

An&Jo skriver:

tak..

han sover endnu..

Hold da opdet må dælme have taget hårdt på ham

Anmeld

17. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Hold da opdet må dælme have taget hårdt på ham

ja det tror jeg desværre det har for han sover fortsat, og reagerede slet ikke på at jeg lige var inde og tjekke ham..

Anmeld

17. april 2012

Koen.

An&Jo skriver:

ja det tror jeg desværre det har for han sover fortsat, og reagerede slet ikke på at jeg lige var inde og tjekke ham..

Det er bare ikke sjovt når de får det så skidt altså jeg er lidt hønemor men Lærke har os være meget syg så det er nok derfor men sover han stadig om en halv time ville jeg nok lige skubbe lidt til ham, hoste højt eller andet for lige at få lidt kontakt! Men som sagt jeg er os hønemor

Anmeld

17. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Det er bare ikke sjovt når de får det så skidt altså jeg er lidt hønemor men Lærke har os være meget syg så det er nok derfor men sover han stadig om en halv time ville jeg nok lige skubbe lidt til ham, hoste højt eller andet for lige at få lidt kontakt! Men som sagt jeg er os hønemor

Johannes har os været rigtig meget syg i hans korte levetid, og derfor tjekker jeg ham også ret tit.. så længe han trækker vejret og bevæger sig, så er jeg tilfreds, han har sovet 3 timer nu, og jeg fik afvide at det kunne ske at han ville sove en del bagefter og få det skidt, men når vi op på 4 timer i streg, ja så bliver han nok lige rørt lidt ved for at se om han reagerer, og så får han lige taget sin temperatur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.