Gode caféer i København.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Munder

Hej 

Jeg er på udkig efter nogle gode caféer eller sanwich-steder i nærheden af Rådhuspladsen/Strøget i København. (det behøver ikke være i den dyre ende)

Så piger, kom med jeres anbefalinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

LR85

Kender en super lækker cafe der hedder bliss, prøv a google det. 

Tror deres hjemmeside hedder noget med blisscocktails eller noget lign. 

En cafe med totalt lækker tapas og cafémad

Anmeld

17. april 2012

Munder

LR85 skriver:

Kender en super lækker cafe der hedder bliss, prøv a google det. 

Tror deres hjemmeside hedder noget med blisscocktails eller noget lign. 

En cafe med totalt lækker tapas og cafémad

Ihh, elsker tapas. Den må jeg ind og se på.

TAK 

Anmeld

17. april 2012

minimig

Strædet der går paralelt med Strøget fra Amagertorv er fuld af cafeer i forskellige prisklasser - og super hyggeligt!

Anmeld

17. april 2012

Munder

skrukkrukken skriver:

Strædet der går paralelt med Strøget fra Amagertorv er fuld af cafeer i forskellige prisklasser - og super hyggeligt!

Uhh, jeg er så dum til at finde rundt. Hvad hedder gaden?

Anmeld

17. april 2012

Stumpen

Munder skriver:

Anmeld

17. april 2012

PludderLady

Aaaaj, tag du ned i de hyggelige gader ved "pisserenden"!! Jeg boede der for et par år siden, inden jeg flyttede til en anden gade i nærheden og jeg LAVEDE simpelthen ikke andet end at rende rundt på de hyggelige caféer i gaderne dernede. Det er små gader på kryds og tværs af hinanden og start ved Vestergade (som går parallelt med strøget, fra Rådhuspladsen)... Iiiih, det vil du nyde!!

Supanatural er en økologisk suppe-cafée (det lyder måske lidt specielt, men det er VILDT populært og ekstemt fancy og lækkert) som er det hyggeliste sted i hele verden, og det ligger også i Pisserenden

God fornøjelse!!!

Anmeld

17. april 2012

Munder

PludderLady skriver:

Aaaaj, tag du ned i de hyggelige gader ved "pisserenden"!! Jeg boede der for et par år siden, inden jeg flyttede til en anden gade i nærheden og jeg LAVEDE simpelthen ikke andet end at rende rundt på de hyggelige caféer i gaderne dernede. Det er små gader på kryds og tværs af hinanden og start ved Vestergade (som går parallelt med strøget, fra Rådhuspladsen)... Iiiih, det vil du nyde!!

Supanatural er en økologisk suppe-cafée (det lyder måske lidt specielt, men det er VILDT populært og ekstemt fancy og lækkert) som er det hyggeliste sted i hele verden, og det ligger også i Pisserenden

God fornøjelse!!!

Spændende. Jeg ved godt hvor Vestergade er. Det skal prøves

TAK

Anmeld

17. april 2012

minimig

Munder skriver:

Det kaldes bare "Strædet", men er egentlig flere gader der kommer lige efter hinanden i en lang række. De hedder bl.a. Læderstræde og Kompagnistræde

Anmeld

17. april 2012

Munder

skrukkrukken skriver:

Det kaldes bare "Strædet", men er egentlig flere gader der kommer lige efter hinanden i en lang række. De hedder bl.a. Læderstræde og Kompagnistræde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.