Ville i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

morethanperfect

MortilElias2010 skriver:

returnere et barns fødselsdagsgave + kort hvis I var sure/vrede på afsenderen? 

Nej .. Det skal ikke gå udover barnet at vi som voksne ikke kan finde ud af tingene ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MortilElias2010

Milla-Victoria's mor skriver:

Nej det ville jeg ikke.

Jeg har ikke selv kontakt til min såkaldte "mor" og har ikke haft det i snart 4 år.

På trods af den konflikt vi har, ønsker jeg ikke at drage min datter ind i konflikten. Forstået på den måde, at jeg ønsker ikke min "mor" i min datters liv.

Men hvis min datter spørger til sin mormor, fortæller og forklarer jeg gerne. Der kommer ikke et ondt ord om  hende fra min mund....

Samtidigt hvis der kommer gaver, arvestykker, billeder osv. fra hende igennem andre i familien, så tager vi imod med et tak.

Blot fordi vi har en konflikt, betyder det ikke at man ikke kan opføre sig pænt.

Og hvis konflikten engang skulle blive løst, ønsker jeg ikke at min datter har nogle negative følelser heromkring

Knus

Personligt mener jeg det er en god indstilling  

Anmeld

17. april 2012

MortilElias2010

Milla-Victoria's mor skriver:

Nej det ville jeg ikke.

Jeg har ikke selv kontakt til min såkaldte "mor" og har ikke haft det i snart 4 år.

På trods af den konflikt vi har, ønsker jeg ikke at drage min datter ind i konflikten. Forstået på den måde, at jeg ønsker ikke min "mor" i min datters liv.

Men hvis min datter spørger til sin mormor, fortæller og forklarer jeg gerne. Der kommer ikke et ondt ord om  hende fra min mund....

Samtidigt hvis der kommer gaver, arvestykker, billeder osv. fra hende igennem andre i familien, så tager vi imod med et tak.

Blot fordi vi har en konflikt, betyder det ikke at man ikke kan opføre sig pænt.

Og hvis konflikten engang skulle blive løst, ønsker jeg ikke at min datter har nogle negative følelser heromkring

Knus

Vi sendte brevet med farmor da vi ikke kunne være sikker på at han ville få det hvis det kom med posten, så den lille dreng har formodentligt fået det direkte overrakt og så har forældrene valgt at sende det tilbage med posten  Åbnet blev det inden det blev sendt tilbage kan vi se. 

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

MortilElias2010 skriver:

returnere et barns fødselsdagsgave + kort hvis I var sure/vrede på afsenderen? 

Kommer MEGET an på hvem gaven er fra, hvad relation personen har til mit barn og hvorfor jeg er sur på vedkommende.

Men det skulle være noget virkelig "forfærdeligt" for at jeg ville have det så slemt med en person at jeg ikke ønskede mit barn skulle have en gave af dem. Det er trods alt mig og ikke barnet der er uvenner med  vedkommende.

Anmeld

17. april 2012

MorDk

Uhh det tror jeg kommer helt an på situationen...

Anmeld

17. april 2012

MortilElias2010

Pågældende situation er beskrevet på side 2. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.