Gips aftryk af fod og hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.980 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. april 2012

malenemusen

Hvor køber man ALGINATE pulver henne af til at tage aftrykket med? Min tandlæge vil desværre ikke sælge mig noget af det

Er der andre der har lavet gips aftryk - og hvordan har i gjort?

¨Skal lige sige at det jeg gerne vil lave skal være i 3 d - og ikke "bare" et fladt aftryk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MomInTheMaking

malenemusen skriver:

Hvor køber man ALGINATE pulver henne af til at tage aftrykket med? Min tandlæge vil desværre ikke sælge mig noget af det

¨Skal lige sige at det jeg gerne vil lave skal være i 3 d - og ikke "bare" et fladt aftryk.

Jeg ved at man har kunne købe sådan nogen aftryks sæt på nettet, med både det der gummi stads og gips'en, men jeg ved ikke hvor, tror lige jeg skal have fat i google. hehe

men ellers følger jeg lige med her, for jeg har nemlig også tænkt på det i et stykke tid.

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

malenemusen skriver:

http://www.maragon.co.uk/arts-and-crafts.html#Init Fandt denne hjemmeside, det er godt nok fra udlandet, kunne ikke rigtig finde nogen danske forhandlere ud over en gammel debat om at panduro havde det endgang tilbage i 2003, men det kan vi jo ikke bruge til noget.

Anmeld

24. april 2012

malenemusen

24. april 2012

LR85

Jeg har en pakke derhjemme du kan købe billigt. Får det aldrig brugt. Kan lige sende billede senere. 

Anmeld

25. april 2012

malo

Jeg har sådan et færdigsæt til gipsaftryk af hånd/fod, du må købe hvis du har lyst, har bare aldrig fået det brugt. Kan tage et billede af det i aften, hvis du er interesseret.

- Nåh, så lige en der havde skrevet det samme 

Anmeld

25. april 2012

MelikkazMoar

Pandouro hobby har det også ..

Anmeld

27. april 2012

AndreasMor84

LR85 skriver:

Jeg har en pakke derhjemme du kan købe billigt. Får det aldrig brugt. Kan lige sende billede senere. 

Ellers er jeg interesseret, hvis ik du har solgt det?

Anmeld

27. april 2012

AndreasMor84

malenemusen skriver:

Det er vildt svært.. jeg forsøger igen og igen.. ikke nemt
Fik lavet et godt af hans hånd, men så var der ikke kommet nok gips ned til fingrene, så den mangler lidt af hver negl

Anmeld

27. april 2012

pernille.23

Vi fik lavet denne her, af Milles hånd..

vi købte et sæt, så fik lavede 6 hænder..(julegaver)

vi købte på www.3dhanddesign.de

det er godt nok en tysk hjemme side, men brugsanvisningen kommer også på dansk, og det er forholdvist nemt at finde ud af.. vi købte også sættet, fordi så var der råd til et par forsøg..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.