Tattovering hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Malli

Hej piger.Da jeg fik min datter i 2009, fik jeg noget tid efter tattoveret hendes stjernetegn samt skrevet hendes navn nedenunder på mit venstre håndled. Nu venter jeh barn nummer 2 til august, og tænker som en gal over hvor denne tætovering med stjernetegn og navn skal sidde, jeg går og overvejer om den skal sidde på højre håndled, men er i tvivl om det vil se tosset ud? Jeg vil bare ikke ha den ene synlig som den jeg har nu, og den næste bliver på anklen eller lignende, pOg dermed bliver en man aldrig ser. Så hvad tænker i om at ha en på hvert håndled, og hvad har i ellers af forslag til et sted denne kunne sidde Den jeg har nu, er en jeg selv har designet, og det vil den næste også blive. Så det er ikke fordi jeg har en skorpion på den ene håndled og så får en løve/jomfru på det andet, det er mere et symbol med betydning og så hendes navn under!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Malli

???

Anmeld

17. april 2012

Michelle88

Nu ved jeg ikke hvor meget den anden fylder, men tænket om den måske kan være neden under? For kan godt lidt følge den tanke gang
med om det ser tosset at have en på hver håndled..

Anmeld

17. april 2012

Stumpen

Kunne de blive flettet sammen?? Med alt efter størrelse så kan du da sagtens have en på hvert håndled.. Må¨vi ikke se???

Anmeld

17. april 2012

Malli

Michelle88 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget den anden fylder, men tænket om den måske kan være neden under? For kan godt lidt følge den tanke gang

Det ville nok også se tosset ud at have den nedenunder, for den fylder alligevel lidt.

Jeg lægger lige et billede ind, så er det lidt nemmere 

Anmeld

17. april 2012

Malli

Michelle88 skriver:

Det ville nok også se tosset ud at have den nedenunder, for den fylder alligevel lidt.

Jeg lægger lige et billede ind, så er det lidt nemmere 

Anmeld

17. april 2012

Malli

Stumpen skriver:

Kunne de blive flettet sammen?? Med alt efter størrelse så kan du da sagtens have en på hvert håndled.. Må¨vi ikke se???

DEt har jeg også tænkt på, men kan alligevel ikke se hvordan. 

Jeg smider lige et billede ind 

Anmeld

17. april 2012

Malli

Det driller selvfølgelig lige nu. Men jeg kæmper lige videre

Anmeld

17. april 2012

Malli

Her er der et billede. Det er symbolet for stjernetegnet "skorpionen" 

Det var lidt tænkt som at et symboliseret mig da jeg selv er skorpion og så min datters navn nedenunder, hun er så også skorpion så det hele passer nu også på hende, hvis det giver mening?

Den næste vil enten blive løve eller jomfru, og der vil jeg finde ud af at få laves symbolet i samme stil som denne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2012

OktoberMor

Malli skriver:

Hej piger.Da jeg fik min datter i 2009, fik jeg noget tid efter tattoveret hendes stjernetegn samt skrevet hendes navn nedenunder på mit venstre håndled. Nu venter jeh barn nummer 2 til august, og tænker som en gal over hvor denne tætovering med stjernetegn og navn skal sidde, jeg går og overvejer om den skal sidde på højre håndled, men er i tvivl om det vil se tosset ud? Jeg vil bare ikke ha den ene synlig som den jeg har nu, og den næste bliver på anklen eller lignende, pOg dermed bliver en man aldrig ser. Så hvad tænker i om at ha en på hvert håndled, og hvad har i ellers af forslag til et sted denne kunne sidde Den jeg har nu, er en jeg selv har designet, og det vil den næste også blive. Så det er ikke fordi jeg har en skorpion på den ene håndled og så får en løve/jomfru på det andet, det er mere et symbol med betydning og så hendes navn under!

På hvert håndled syntes jeg det ser ud som noget der bare lige er klasket på, jeg syntes du skal sætte dem ovenover hinanden, evt. med et mønster/blomster imellem dem så de på en måde hænger sammen, så de ikke er adskilte, det syntes jeg ville kunne se godt ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.