Sur kassedame - nej tak.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

Var nede og handle i det lokale supermarked. Jeg finder mine varer, står ved kassen og skal til at betale.. Det blev 106,- og jeg giver hende seddel og kigger lige hurtigt efter om jeg ikke skulle have 6 kr. men ikke lige hvad jeg kunne se så jeg lyner pungen igen. Kassedamen snærre: Har du 6 kr!? Jeg kiggede efter en gang til, og jo, det havde jeg så alligevel. Hun siger ikke noget, men stikker mig byttepenge og bon.
En anden kunde bag mig sagde til hende: Nå, man er sørme glad idag. Og fortsætter: Man skal altså snakke pænt til kunderne. Det er ikke hyggeligt at handle her, hvis I snærre af kunderne. Kassedamen ser så ligeglad ud og siger til det: Ja ja ja, den er god med dig. (som bla bla bla) Kunden fortsætter: Hvis du snærrede sådan af mig, ville jeg bestemt ikke blive glad. Kassedamen siger igen: ja ja ja...(som bla bla bla)

Jeg ved godt at det plejer at være omvendt, og kassefolk må finde sig i lidt af hvert.. men er det fair at kassedamen opføre sig sådan her? Hun var en voksen (ældre) dame. Hvor meget skal man finde sif i? Jeg ved godt at man bare kommer der for at handle, men man skal jo stadig behandle hinanden med respekt!

Jeg har aldrig ladet min vrede og frustrationer gå ud over en kassedame eller andre, for den sags skyld. Og har jeg alligevel haft en øv dag, jamen jeg har altid haft overskud til at sende kassedamen et smil, fordi jeg ved hvor meget det kan gøre.

Men det var SÅ øv at handle der idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

VIPpigen

Der må være nogen der har tisset på hendes sukkermad....

Ej... Har selv været kasseassistent, og lige meget hvad sender du kunderne et smil og ønsker god dag...

Jeg arbejdede i bilka, og har bestemt fået nogen turer af kunder. Har fået smidt ting efter mig fordi prisen ikke lige var rigtig, eller fordi de ikke fik den rigtige hjælp nede i afdelingen de tog varen i...

Jeg havde en kammerat der tog sit eget liv mens jeg var der, og fik beskeden om hans død mens jeg var på job... Jeg fik lige en halv time til at komme mig, og skulle bare ringe hvis jeg havde brug for at gå, men når jeg sad ved kassen var jeg bare nød til at ligne en hvis dag da bare var fantastisk.....

Tror bestemt hende damen burde være blevet hjemme og arbejde med at få det rigtige ben ud af sengen ;-)

Anmeld

17. april 2012

Mettefpigen

Hvis det skete for mig havde jeg bare snærret igen... Nu er jeg ikk kassedame men tjener og jeg ved at folk kan være nogle *****, og kan da være noget møg men man blir stadig nødt til at være glad og smilende....

Anmeld

17. april 2012

B&J

åhh hader sådan ngole kassedamer har selv prøvet det et par gang og især min søster hun er ikke så god til penge så det tager lidt tid for hende at finde dem og nogle snære af hende fordi hun lige skal huske hvad tallet viser og hvad det er i penge så bliver jeg også spist når det er sket

kan godt forstå du er sur

Anmeld

17. april 2012

Lone Jakobsen

nej det er bestemt ikke okay. jeg har selv arbejdet i en føtex igennem 10 år, og kunde service var det absolut vigtigste.

men har selv oplevet sure kassedamer i flere forskellige forretninger

Anmeld

17. april 2012

Janep

Nej det er slet ikk iorden.

Jeg har os selv arbejdet i fakta i nogle år og puuh nogle prøvelser man kommer igennem nogen gange.

Men ja. et smil og en go oplevelse kan jo ændre en helt dag, så det er jo bar med at dele ud med smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.