Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Taak Jaa er lige ked af at det første er mobilbilled så det er ikk er så godt.... Men sådan er det jo... Din er da også bare dejlig.... Og noget fedt tøj han har Synes han ser så fin med huen på
Taak Jaa er lige ked af at det første er mobilbilled så det er ikk er så godt.... Men sådan er det jo... Din er da også bare dejlig.... Og noget fedt tøj han har Synes han ser så fin med huen på
Han har masser af fedt tøj men han vokser hurtigt. Han bruger allerede 80/86 str.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er så min Leah Lækkermåz fra fødslen (21/7-11) til det sidste billede der er taget i Zoo i påsken i år (ca 8½ måned)
/Mette
Musen5 skriver: Det er så min Leah Lækkermåz fra fødslen (21/7-11) til det sidste billede der er taget i Zoo i påsken i år (ca 8½ måned) /Mette
Hun bliver en rigtig hjerte knuser kan man se )
Hihi hvor er han dog en dejlig og lækker dreng du har smiler... Sætter da lige et par gode billeder ind smiler..
Dansker I Holland skriver: Hihi hvor er han dog en dejlig og lækker dreng du har smiler... Sætter da lige et par gode billeder ind smiler..
Haha sådan spiser min søn også )) ud over det hele ! Hvor gammel er din datter ? Hun ser rigtig fræk ud
Aisha skriver: Haha sådan spiser min søn også )) ud over det hele ! Hvor gammel er din datter ? Hun ser rigtig fræk ud
Hehe tark Her den 22 april bliver hun 18 mdr smiler... Hun er en RIGTIG bandit Men man kan sq ikke andet end og elske hende hihi...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128