Stop Tiden! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mettefpigen skriver:

Taak  Jaa er lige ked af at det første er mobilbilled så det er ikk er så godt....  Men sådan er det jo... Din er da også bare dejlig.... Og noget fedt tøj han har  Synes han ser så fin med huen på

Han har masser af fedt tøj men han vokser hurtigt. Han bruger allerede 80/86 str.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Musen5

Det er så min Leah Lækkermåz fra fødslen (21/7-11) til det sidste billede der er taget i Zoo i påsken i år (ca 8½ måned)

/Mette

Anmeld

17. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Musen5 skriver:

Det er så min Leah Lækkermåz fra fødslen (21/7-11) til det sidste billede der er taget i Zoo i påsken i år (ca 8½ måned)

/Mette

Hun bliver en rigtig hjerte knuser kan man se

Anmeld

17. april 2012

Dansker I Holland

Hihi hvor er han dog en dejlig og lækker dreng du har smiler... Sætter da lige et par gode billeder ind smiler.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Dansker I Holland skriver:

Hihi hvor er han dog en dejlig og lækker dreng du har smiler... Sætter da lige et par gode billeder ind smiler.. 

Haha sådan spiser min søn også )) ud over det hele ! Hvor gammel er din datter ? Hun ser rigtig fræk ud

Anmeld

17. april 2012

Dansker I Holland

Aisha skriver:

Haha sådan spiser min søn også )) ud over det hele ! Hvor gammel er din datter ? Hun ser rigtig fræk ud

Hehe tark Her den 22 april bliver hun 18  mdr smiler... Hun er en RIGTIG bandit Men man kan sq ikke andet end og elske hende hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.