Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline er 16 måneder og hun bruger dem stadig .. Tænker at hun bliver ved med det , indtil hun skal smide bleen
Maja_4000 skriver: Caroline er 16 måneder og hun bruger dem stadig .. Tænker at hun bliver ved med det , indtil hun skal smide bleen
Serina bruger dem stadig ... og er 2 år og (se ticker )
Jeg regner med det er den sidste størrelse hun kommer til at bruge dem i .. for det første er de ved at være svære at finde .. for det andet går der nok ikke længe før vi for alvor skal igang med potten ..
har været glad for bodyer i vinterperioderne fordi de ikke "skiller" på midten
Oskar er snart 20 måneder han bruger dem stadig
Jeg synes det er en god idé at bruge dem til str. ikke fungere mere. Jeg er stor fan af bodystocking, de varmer bedre om barnets mave (som er vigtigt!) ..
Julie er 3 år og bruger det stadig, kun fordi hun stadig bruger ble...
Fru Skovrup skriver: nå ja, den holder vel også lidt på bleen?
nå ja, den holder vel også lidt på bleen?
Nemlig
Her til sommer når det (forhåbentlig) bliver varmt , dropper vi den nok .. Men så kommer de på igen til efteråret
Fru Skovrup skriver: ja, hvor lang tid bruger man dem?min søn er 10½ mdr nu og bruger dem stadig, men tænker det er mindre praktisk når han begynder at gå? eller hvordan?
ja, hvor lang tid bruger man dem?min søn er 10½ mdr nu og bruger dem stadig, men tænker det er mindre praktisk når han begynder at gå? eller hvordan?
Min dreng begyndte at bruge 2 delt da han blev ca 2..
Var så TRÆT af at alle mine body'er blev ødelagt pga (kun 1 knap bliver knappet i Odense pga det giver skader i hænderne hos pædagoger)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128