Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Både klapvogns - og barnevognsstel .. Tager I varekurven af ? Altså dem i stof .. Det mener min far at man skal , men jeg synes at det sidder på , på alle dem jeg ser .. Så hvad gør I / hvad ville I gøre hvis I skulle have det bagpå ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har kun barnevognsstellet på cykelanhængeren eller hvad det nu hedder, alt andet vil se klodset ud hvis kalechen også skulle med på... Det kan den ikke her... Klapperen er så lille at den kan ligge i bagagerummet...
Mira0911 skriver: Vi har kun barnevognsstellet på cykelanhængeren eller hvad det nu hedder, alt andet vil se klodset ud hvis kalechen også skulle med på... Det kan den ikke her... Klapperen er så lille at den kan ligge i bagagerummet...
Jaja .. Selvfølgelig har I ikke selve barnevognskassen bagpå Jeg mener varekurven som er under vognen .. Tager I den af ?
An&Jo skriver: altså nu har jeg aldrig prøvet det.. men jeg ville nok ikke vælge at tage kurven af.. den sidder jo fast?? den kan jo ikke bare falde af med mindre man løsner det den sidder fast i
altså nu har jeg aldrig prøvet det.. men jeg ville nok ikke vælge at tage kurven af.. den sidder jo fast?? den kan jo ikke bare falde af med mindre man løsner det den sidder fast i
Det er også det jeg tænker .. Jeg synes den sidder ret godt fast
Maja_4000 skriver: Jaja .. Selvfølgelig har I ikke selve barnevognskassen bagpå Jeg mener varekurven som er under vognen .. Tager I den af ?
Æhm... Hmm.... Den tror jeg faktisk vi bare lader blive på...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128