Jer med børn på halvandet år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.917 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Kvindemin

Hvad leger de med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Mutti2

Chritinap skriver:

Hvad leger de med?

Jeg hopper lige med på en lurer her Har en datter på 15 mdr!! Jeg synes det er svært allerede nu at finde ud af hvad jeg skal købe, for at motivere hende. vil jo gerne have noget der udfordrer hende!!

Knus Pernille

Anmeld

12. april 2009

lonemus

Hvad leger de med?

Stort set alt......tegner, bygger med klodse, kører med storesøsters dukkevogn, gynger, hopper på trampolin, leger i sandkassen, rutsjer, danser, kører på motorcykel, sidder på tre-hjulet-cykel (træder dog ikke rigtigt på pedalerne endnu), spiller bold, leger med biler, laver mad i legekøkkenet, læser bøger.....

MIn søn er nu 20 mdr.

Han er også glad for at hjælpe mig med at støvsuge, lave mad, vasketøjet, sætte ting på plads mv.

Lone

Anmeld

12. april 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

Stort set alt......tegner, bygger med klodse, kører med storesøsters dukkevogn, gynger, hopper på trampolin, leger i sandkassen, rutsjer, danser, kører på motorcykel, sidder på tre-hjulet-cykel (træder dog ikke rigtigt på pedalerne endnu), spiller bold, leger med biler, laver mad i legekøkkenet, læser bøger.....

MIn søn er nu 20 mdr.

Han er også glad for at hjælpe mig med at støvsuge, lave mad, vasketøjet, sætte ting på plads mv.

Lone

Catrine er 16 mdr og leger med det samme som din søn.. og som sin store søster i det hele taget - alt hvad hun gør - gør lillesøs også

Udendørs er cykel/gåbil, bolde, sandting og kridt det store hit.

Indedøre; legekøkken, bøger, dukkevogn, dukkehus, tegne, modeller, legemad og hun elsker sit lille bord med stole hvor dukkerne kan sidde og spise

Anmeld

13. april 2009

Kvindemin

lonemus skriver:

MIn søn er nu 20 mdr.

Lone

Sker der alligevel ikke en del på 2 mdr. ?
Altså fra de 18 mdr. til de 20 mdr.?
For Celina vil da ikke kunne tegne nu

Anmeld

13. april 2009

Christinahr

Chritinap skriver:

Stik hende et stykke papir og en spand farver så skal du se hun kan tegne. Aia har de sidste halve år tegnet og klippet, leget med perler (maxi), leget på scooter, med dukker, puslespil, musikting...jamen stort set alt. Det er meget forskelligt hvad der lige fanger hende

Anmeld

13. april 2009

Kvindemin

Christinahr skriver:

Stik hende et stykke papir og en spand farver så skal du se hun kan tegne. Aia har de sidste halve år tegnet og klippet, leget med perler (maxi), leget på scooter, med dukker, puslespil, musikting...jamen stort set alt. Det er meget forskelligt hvad der lige fanger hende

Klippet??
Hold da op, hvor gammel er hun?

Anmeld

13. april 2009

trunte89

Her er det et hit med legemad og dukke og dukkevogn.
Hun leget også meget med fisher price 'little people'.

Men jeg synes også, at det er svært at finde på noget til hende nu. Hun har meget baby legetøj, men leger fint med det alligevel. Hun er i det hele taget rigtig god til bare at sidde og lege.

Hun er 15 mdr her den 19.

Anmeld

13. april 2009

Sara.

Min Lærke er fra okt 07.... hun tegner, gir dukkerne mad - putter dem i seng/ barnevogn... de sidder med ved bordet og spiser osv... og så er lego klodser også et helt stort hit!! Det kan der gå mange timer med, og farmand synes det er lige så sjovt så det er jo dejligt! Musik-rasle-æg er også et hit hvor jeg så synger forskellige sange hvor man skal gøre noget med ægget.... (sætte æggetpå maven, hovedet osv)... bøger med dyr og dyrelyde som hun efterligner... sys hun kan lege med alt...

Anmeld

13. april 2009

Sara.

Chritinap skriver:

Jo sys der sker rigtig meget på to mdr!! når de er så små sker der bare noget hele tiden!

Men mht tegning, klipning og sån tænker jeg det er hvad forældrene giver dem lov til...

Min lærke prøver på selv at smørre sine madder. Hun er 18 mdr ca.... hun gør det lige så godt som nogle af børnene fra børnehaven jeg er i praktik i. Tror man som forældre nemt kan komme til at holde sin børn lidt tilbage fordi man tænker "det kan de da ikk,...."..... kan huske jeg hentede lærke i vug en dag inden hun var et år... og der sad hun og spiste på en trip trap stol UDEN bøjle... det havde hun gjort et stykke tid.. selv kravlede op og ned,... det troede jeg jo ikk hun ku så herhjemme sad hun med bøjlen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.