hvornår begyndte jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. april 2012

MorTil4<3

at tegne?

jeg har tit tænkt over hvornår mon at vores søn fik øjnene op for at tegne, han er knap 2 år snart , og det er først inden for den sidste måned at han syntes det var sjovt , vi har prøvet flere gange før, men så er det sjovere at tegne på sig selv, eller ødelægge tusserne eller prøve at spise dem hi hi

nu kan han godt finde ud af at tegne på papieret og sådan , godt nok bare streger og cirkler hehe, men han gør det
men efter noget tid mister han lysten og så begynder han at stable tusserne eller lægge dem efter hinandne og så videre og så er det ik skægt længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

LR85

jeg har lige fundet nogen farveblyanter frem, og tror jeg skal prøve dem her en a dagene.

min dreng er 2 år og 2 måneder, så vi må se om det fanger ham.

har dog en lille ide om a det måske mest er for piger??

Anmeld

17. april 2012

MorTil4<3

LR85 skriver:

jeg har lige fundet nogen farveblyanter frem, og tror jeg skal prøve dem her en a dagene.

min dreng er 2 år og 2 måneder, så vi må se om det fanger ham.

har dog en lille ide om a det måske mest er for piger??

den havde jeg så ik taget med hehe

det kan egentligt godt være at piger bliver mere fanget af det hi hi

Anmeld

17. april 2012

Koen.

Lærke startede ved 1 års alderen med at synes det var sjovt at tegne kruseduller hun er 2 år nu og ja et øjebliks uopmærksomhed herhjemme har gjort vi har nogle MEGET dekorative vægge

Anmeld

17. april 2012

MorTil4<3

tanja. skriver:

Lærke startede ved 1 års alderen med at synes det var sjovt at tegne kruseduller hun er 2 år nu og ja et øjebliks uopmærksomhed herhjemme har gjort vi har nogle MEGET dekorative vægge

hehe ja de der øjne i nakken er noget man skal fremstille hehe ..

Anmeld

17. april 2012

Maja_4000

Caroline er 16 måneder og hun synes det er sjovt .. I hvert fald i 5 minutter , så gider hun ikke sidde stille mere Hehe

Anmeld

17. april 2012

Jonatansmor

MilleMus1988 skriver:

at tegne?

jeg har tit tænkt over hvornår mon at vores søn fik øjnene op for at tegne, han er knap 2 år snart , og det er først inden for den sidste måned at han syntes det var sjovt , vi har prøvet flere gange før, men så er det sjovere at tegne på sig selv, eller ødelægge tusserne eller prøve at spise dem hi hi

nu kan han godt finde ud af at tegne på papieret og sådan , godt nok bare streger og cirkler hehe, men han gør det
men efter noget tid mister han lysten og så begynder han at stable tusserne eller lægge dem efter hinandne og så videre og så er det ik skægt længere

Her har drengen tegnet i et lille års tid, han er 22 måneder. Vi begyndte da han kunne sidde og havde nogenlunde styr på armene.

Vi laver også puslespil, startede med meget simple, med billeder af brikkerne på pladerne og er nu rykket op i plader med brikker, men nu uden billeder af brikkerne på selve pladen.

Anmeld

17. april 2012

Umut

Umut startede at tegne ved et års alderen...Da var det  farveblyanten der var interresant dengang,men nu er han 19 månedere og så er det bare finde et  sted hvor han kan være for sig selv med farverne og tegne løs

Anmeld

17. april 2012

VIPpigen

Får Lilje fingrene i en kuglepen, eller blyant, så er der streger over alt... Og ellers elsker hun at tegne på blokke, hun ved godt man skal tegne på papiret. Det bedste ved en blok er at man kan vende siderne, så hun laver gerne et par streger hist og her, og så bladre hun og gør det samme igen...

Jeg skal hvertfald holde papirsblokke uden for hendes rækkevidde.... Og hun er 17 måneder, men har siden hun var 10 måneder gerne ville tegne :-D

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Hun prøvede første gang da hun var ca et år. Efter det fandt vi indimellem papir og blyanter frem til hende, men hun syntes kun det var sjovt i meget kort tid. Hun var nok for alvor syntes det var sjovt i ca et halvt år nu, så siden hun var omkring halvandet. Nu tegner hun på alt hun kan få fingrene i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.