Hotel Søparken og Fårup Sommerland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Maja_4000

Vil meget gerne høre erfaringer med de to steder .. Har (som mange andre sikkert ) fået en mail fra BR med overnatninger på Hotel Søparken og entré til Fårup sommerland .. 

Jeg har aldrig været i Fårup , og kommer fra Sjælland , så kender slet ikke området ved Aabybro .. Kan man få 6 dage til at gå der ? Vi skal have Caroline på 1½ år med .. Er der noget for hende i Fårup ?

Og vil også meget gerne høre om der er nogle som ved hvordan værelserne er på Hotel Søparken .. Er der f.eks. køleskab ?

Håber der er nogle som har erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

hekran

Min svigerinde holdt bryllup på Hotel Søparken, men jeg kender ikke så meget til deres værelsesfaciliteter. Mon ikke der er info på deres hjemmeside eller hvis du ringer dem op?

Fra Aabybro er der 25 min kørsel ind til Aalborg og du kan også køre en tur til stranden, hvis du får lyst til det. Det kommer nok lidt an på, hvad I har lyst til.

Fårup Sommerland er SKØNT! Hvornår på året skal I afsted, hvis det bliver til noget? Der er lidt til alle. Der er de skøre, sindsyge ture og der er også tog-ture og en lille vandland til babyer. Der er masser af legepladser med trampoliner/hoppepuder.

Jeg ville tage afsted

Anmeld

17. april 2012

Maja_4000

Marita skriver:

Min svigerinde holdt bryllup på Hotel Søparken, men jeg kender ikke så meget til deres værelsesfaciliteter. Mon ikke der er info på deres hjemmeside eller hvis du ringer dem op?

Fra Aabybro er der 25 min kørsel ind til Aalborg og du kan også køre en tur til stranden, hvis du får lyst til det. Det kommer nok lidt an på, hvad I har lyst til.

Fårup Sommerland er SKØNT! Hvornår på året skal I afsted, hvis det bliver til noget? Der er lidt til alle. Der er de skøre, sindsyge ture og der er også tog-ture og en lille vandland til babyer. Der er masser af legepladser med trampoliner/hoppepuder.

Jeg ville tage afsted

Vi skal afsted i juni - Hvis det bliver til noget Hehe

Har tænkt på at ringe til dem , men det er jo rart at høre fra nogle som ikke arbejder der

Hvad er der i Aalborg ? Der er en zoologisk have , ikk ? Men er der andet til små børn ? (:

Anmeld

17. april 2012

hekran

Maja_4000 skriver:

Vi skal afsted i juni - Hvis det bliver til noget Hehe

Har tænkt på at ringe til dem , men det er jo rart at høre fra nogle som ikke arbejder der

Hvad er der i Aalborg ? Der er en zoologisk have , ikk ? Men er der andet til små børn ? (:

Ja, der er en skøn zoologisk have med det HELE! Hvis I planlægger at se en masse (og har bil!) så er der også Nordsømuseet, som jeg synes er et besøg værd. Det ligger i Hirtshals. Aalborg C er egentlig også meget hyggeligt med en barnevogn

Anmeld

17. april 2012

Maja_4000

Marita skriver:

Ja, der er en skøn zoologisk have med det HELE! Hvis I planlægger at se en masse (og har bil!) så er der også Nordsømuseet, som jeg synes er et besøg værd. Det ligger i Hirtshals. Aalborg C er egentlig også meget hyggeligt med en barnevogn

Iih , håber vi kommer afsted Har aldrig været i Jylland Haha .. Kun på lejrskole i 8. klasse :b

Anmeld

17. april 2012

hekran

Maja_4000 skriver:

Iih , håber vi kommer afsted Har aldrig været i Jylland Haha .. Kun på lejrskole i 8. klasse :b

hahaha.... sjovt! Sådan har min mand det også. Han har kun været på Sjælland to gange

Anmeld

17. april 2012

Maja_4000

Marita skriver:

hahaha.... sjovt! Sådan har min mand det også. Han har kun været på Sjælland to gange

Hehe .. Det er lidt åndssvagt , når Danmark er så lille  

Anmeld

17. april 2012

B&J

altså hvis i skal være omkring fårup... jamen så kan i jo en dag tage til fårup sommerland self.

og en dag i aalborg zoo

en dag til løkken kigge på bolcheriet og stranden og byen.

Hjørring ligger heller ikke så langt væk fra fårup hvis i vil køre rundt er der masser i byerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.