jeg ønsker det så brændende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Chraz

Vi har fundet et dejligt lille hus på 95 kvm som vi rigtig gerne vil leje. Så dagen skal gå på at finde ud af om det kan lade sig gøre. Jeg håber så meget det kan lade sig gøre. Af økonomiske årsager ser jeg det pt som den eneste mulighed for at flytte til noget større. I huset kan ungerne få hver deres værelse som de bare kan gå ind og ud af. Sådan som tingene er lige nu ligger værelserne ovenpå og Emma er ikke helt god til trappen endnu. Plus hun deler værelse med sin lillebror.

Vil i ikke godt krydse alt hvad i kan? Jeg vil bare SÅ gerne i noget større at bo!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

morethanperfect

Chraz skriver:

Vi har fundet et dejligt lille hus på 95 kvm som vi rigtig gerne vil leje. Så dagen skal gå på at finde ud af om det kan lade sig gøre. Jeg håber så meget det kan lade sig gøre. Af økonomiske årsager ser jeg det pt som den eneste mulighed for at flytte til noget større. I huset kan ungerne få hver deres værelse som de bare kan gå ind og ud af. Sådan som tingene er lige nu ligger værelserne ovenpå og Emma er ikke helt god til trappen endnu. Plus hun deler værelse med sin lillebror.

Vil i ikke godt krydse alt hvad i kan? Jeg vil bare SÅ gerne i noget større at bo!  

Jeg krydser alt havd jeg overhoevedt kan !
Hvis du også krydser for mig
Skal kigge på et i morgen , og håber inderligt banken vil gå med til det   

Anmeld

17. april 2012

Chraz

morethanperfect skriver:

Jeg krydser alt havd jeg overhoevedt kan !
Hvis du også krydser for mig
Skal kigge på et i morgen , og håber inderligt banken vil gå med til det   

mange tak!

Jeg  alt hvad jeg kan for jer! Er sikker på i får det

Anmeld

17. april 2012

morethanperfect

Chraz skriver:

mange tak!

Jeg  alt hvad jeg kan for jer! Er sikker på i får det

Jeg er også sikker på i får jeres !  

Anmeld

17. april 2012

B&J

jeg krydser alt hvad jeg kan for i får det

Anmeld

17. april 2012

Chraz

morethanperfect skriver:

Jeg er også sikker på i får jeres !  

Det håber jeg virkelig! Sådan som det er nu bor vi en i  etagers. Og synes det er så besværligt med 3 små børn. Men de sagde i boligforeningen at de lige afventede svar fra et par stykker, og hvis de takker nej kan vi få det selvom vi egentlig ikke står på venteliste.

Anmeld

17. april 2012

Chraz

B&J skriver:

jeg krydser alt hvad jeg kan for i får det

Årh mange tak! Har brug for alle de  vi kan få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.