Hvem ser du helst vinde Paradise Hotel!?! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

FrkT

Helt klart Tina Maria og Steffan. Men nu kommer de jo til ikke at stå i par til finalen i år, det er alle mod alle jo, så Tina Maria vil jeg helst vinder - eller Julian eller Steffan, men IKKE Jeanette og IKKE Sebastian... kan se du er lidt bagud i forhold til hvem der stadig er med i programmet   Mary er hverken værdig eller ikke værdig i mine øjne... sådan en mellemting.

Synes Sebastian er den største røv EVER og SÅ træls at se og høre på.... og Jeanette er simpelthen det mest irriterende menneske jeg nogensinde har set på tv.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Camulla

Mira0911 skriver:

Ja jeg er stadig en af dem der følger med på nettet... 

Hvem ser du helst vinde Paradise Hotel ?

Tina Maria og Julian  

Anmeld

17. april 2012

Laura.

Mira0911 skriver:

Ja jeg er stadig en af dem der følger med på nettet... 

Hvem ser du helst vinde Paradise Hotel ?

Jeg håber at Jeannette ryger i aften - kan seriøst ikke holde hende ud ! Derimod, så håber jeg at Tina-Maria og Stefan vinder !

Anmeld

17. april 2012

.....

Hvis det er par, så stemmer jeg på sebastian og mary.

Men jeg ser helst at sebastian vinder . JA han har været en mega løgner og bla bla, men han har spillet hele spillet rigtig godt, og det synes jeg er fedt

Jeanette ville jeg hade hvis hun vandt..hun har irriteret mig noget så grusomt gennem hele programmet. Mary har ikke fortjent titlen som sådan, selvom jeg ikke har noget imod hende. Steffan har været for passiv, Tina Maria fortjener det heller ikke, og Julian skal heller ikke vinde det

Anmeld

17. april 2012

Ønskebarnet12

Strawberry skriver:

Men jeg ser helst at sebastian vinder . JA han har været en mega løgner og bla bla, men han har spillet hele spillet rigtig godt, og det synes jeg er fedt

Jeanette ville jeg hade hvis hun vandt..hun har irriteret mig noget så grusomt gennem hele programmet. Mary har ikke fortjent titlen som sådan, selvom jeg ikke har noget imod hende. Steffan har været for passiv, Tina Maria fortjener det heller ikke, og Julian skal heller ikke vinde det

Jeg synes Tina Maria er helt klart en smuk og ærlig person, men bestemt ikke værd til at vinde titlen fordi hun kun er kommet så lang med sit udseende, Inter spillemæssig, så hun har jo fået det hele serveret på et sølv fad:-p

Anmeld

17. april 2012

Ønskebarnet12

Strawberry skriver:

Jeg synes Tina Maria er helt klart en smuk og ærlig person, men bestemt ikke værd til at vinde titlen fordi hun kun er kommet så lang med sit udseende, Inter spillemæssig, så hun har jo fået det hele serveret på et sølv fad:-p

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

syntes sku de er forfærdentlige allesammen! Og føler ikke rigtig med..  Så syntes ikke der er nogle af dem der skal vinde. 

Anmeld

17. april 2012

.....

Ønskebarnet12 skriver:

Ja som person har jeg heller ikke noget imod hende, men som du siger, så ja, pga hendes udseende har hun fået serveret meget på et sølvfad .

Synes bare at sebastian fortjener så meget at vinde, selvom de andre ikke bryder sig om hans spille stil

Anmeld

17. april 2012

twinny

LunaLykke skriver:

Hvis nogen vil vide hvem der vinder, må I skrive det i private beskeder. Jeg fik det selv at vide uden at have bedt om det. Ikke fedt

Jeg vil vide hvem der vinder.

Anmeld

17. april 2012

Kay

jeg vil gerne stemme... men min mulighed er der ikke....

som det går nu hvor det ik er par der ryger ud men enkelte tror jeg at det er julian og tina-maria der vinder... det var sådan en følelse jeg fik i går da jeg så det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.