hvordan er det forældremyndigheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2012

channie-g

godaften piger...

jeg står nu i den situation at jeg og min søns far er gået fra hinanden med et brag og nu kunne jeg så godt tænke mig at vide hvordan og hvorledes med forældremyndigheden da han både truer med det ene og det andet...  min søn er kun lige blevet 6 mdr, hvad er hans ret og hvad er min som mor...

tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

An&Jo

channie-g skriver:

godaften piger...

jeg står nu i den situation at jeg og min søns far er gået fra hinanden med et brag og nu kunne jeg så godt tænke mig at vide hvordan og hvorledes med forældremyndigheden da han både truer med det ene og det andet...  min søn er kun lige blevet 6 mdr, hvad er hans ret og hvad er min som mor...

tak på forhånd

forældremyndigheden er delt, og det er meget svært at lave om..

Det er nok nærmere bopælen i kommer til at sloges om hvis det er, men med så små børn er det for det meste moderen der får den hvis det ender i SF eller retten..

Så får han så samvær, og det er nok nogle timer om ugen, og det kan så gradvist sættes op..

men idag kan man aldrig vide sig for sikker desværre.. farmand kan ligeså godt få bopælen som moderen medmindre du ammer

Anmeld

16. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

channie-g skriver:

godaften piger...

tak på forhånd

Da i har boet sammen, vil i automatisk have fælles forældremyndighed ..
Jeg vil lade ham køle lidt af, og så se om der overhovedet sker noget.
Hvis ikk i kan finde ud af at dele ham mellem jer, skal i omkring statsforvaltningen. Men han ville ikke kunne får fuld forældremyndighed, overhovedet..

Held og lykke med det hele

Anmeld

29. april 2012

L-Mortil3

Er der faldet ro på sagerne igen ven??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.