En grænse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil lige høre her inden, hvad man skal gøre og hvad ville i gøre.

Jeg har en dejlig mand, der godt kan lide bylivet. Han er fantisk far og mand, intet dårligt der, men jeg er kørt træt i at skal forøje ham med et ja hele tiden, for ikke få den sur "mand".

Han har været i byen her de sidste par weekender i træk og vil nu afsted her igen den kommende wekkend, hvilket, jeg ikke synes om.

Vi har 3 børn sammen, men jeg syne,s jeg har dem nok alene i forvejen.

Så der hans årlige tur her i maj med nogen venner, det skal han også han afsted til og så har han også lige lufte tanke for en skagen tur i en 4 dage i juli måend...

Jeg synes, det ved at blive for meget, skal man sætte de begrænsiger for ham eller skal man lade ham leve livet ved siden af parforholdet uden begrænsinger????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Mira0911

Jeg vil være rigtig træt af hvis min kæreste rendte i byen rigtig tit... 

Når man får børn, skal man altså også være med til det bagefter og ikke kunne det sjove før det blev til en baby... 

Han har trods alt 3 børn han også skal være far for... 

Jeg kunne godt finde på at sige til min kæreste at nu skulle han lige sætte forbruget ned af "gå i byen".... Dog kun hvis det var hver evig eneste weekend... 

Anmeld

16. april 2012

lilledittemor

Jeg havde ikke fundet mig i det og havde helt sikkert sat begrænsninger!

Anmeld

16. april 2012

sarahb

Jeg ville slet ikk finde mig i det.
Han har en familie og burde være hjemme i weekenderne og være frisk lørdag og søndag..!

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil være rigtig træt af hvis min kæreste rendte i byen rigtig tit... 

Når man får børn, skal man altså også være med til det bagefter og ikke kunne det sjove før det blev til en baby... 

Han har trods alt 3 børn han også skal være far for... 

Jeg kunne godt finde på at sige til min kæreste at nu skulle han lige sætte forbruget ned af "gå i byen".... Dog kun hvis det var hver evig eneste weekend... 

Det er ikke hver weekend, der er ikke mulighedfor, da han også arbejder, men det er tit i perioder, og har været det igemmen hele vores forhold. Jeg er ikke så meget til det gå i byen halløj, men har lysten til mange andre ting. Men synes det ville være fint, hvis han kunne indse, at en gang hver 2 til 3 månede var passende ikke hver måend eller flere gange på en måend og overnatninger af 4 dage eller mere måske ikke er så passende længere. Han er far nu og har et ansvar og mig også. Synes, der vise ting, der bare falder bort dog ikke sagt, at alt skal være sort og hvidt, når man for børn. Er det i forbindelse med hans arbejde, ville jeg sig tag afsted, men 4 dage i druk, det falder bare ikke i god jord hos mig.

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg ville slet ikk finde mig i det.
Han har en familie og burde være hjemme i weekenderne og være frisk lørdag og søndag..!

Tak det havde jeg lige brug for at høre

Anmeld

16. april 2012

3rollinger

Anonym skriver:

Jeg vil lige høre her inden, hvad man skal gøre og hvad ville i gøre.

Jeg har en dejlig mand, der godt kan lide bylivet. Han er fantisk far og mand, intet dårligt der, men jeg er kørt træt i at skal forøje ham med et ja hele tiden, for ikke få den sur "mand".

Han har været i byen her de sidste par weekender i træk og vil nu afsted her igen den kommende wekkend, hvilket, jeg ikke synes om.

Vi har 3 børn sammen, men jeg syne,s jeg har dem nok alene i forvejen.

Så der hans årlige tur her i maj med nogen venner, det skal han også han afsted til og så har han også lige lufte tanke for en skagen tur i en 4 dage i juli måend...

Jeg synes, det ved at blive for meget, skal man sætte de begrænsiger for ham eller skal man lade ham leve livet ved siden af parforholdet uden begrænsinger????

Jeg har selv 3 boern og en mand der godt kan lide at gaa i byen.

For mit vedkommende må hans sådan set gå i byen alt det han vil, hvis han står op dagen efter og er en ordentlig far for dem. Dvs uden tømmermænd. Det kan han ikke overholde og han har nogle rædelsfulde tømmermænd, så jeg mener derfor at ca. een gang om måneden må være fint. Med mindre der er noget specielt.

Vi har jo begge fået 3 børn og samtidig skal der være plads til det hele, bare ikke hver weekend.

Nu bliver min mand så heldigvis ikke fornærmet når jeg siger det. Han er bare sådan lidt "går den så går den", men han ved jo godt selv når det er for meget.

Når jeg så går i byen, er det altid med et stort og oprigtigt ønske fra hans side om at jeg har det sjovt og drikker mig fuld, og får noget ud af det. Det er jo også dejligt.

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

3rollinger skriver:

Jeg har selv 3 boern og en mand der godt kan lide at gaa i byen.

For mit vedkommende må hans sådan set gå i byen alt det han vil, hvis han står op dagen efter og er en ordentlig far for dem. Dvs uden tømmermænd. Det kan han ikke overholde og han har nogle rædelsfulde tømmermænd, så jeg mener derfor at ca. een gang om måneden må være fint. Med mindre der er noget specielt.

Vi har jo begge fået 3 børn og samtidig skal der være plads til det hele, bare ikke hver weekend.

Nu bliver min mand så heldigvis ikke fornærmet når jeg siger det. Han er bare sådan lidt "går den så går den", men han ved jo godt selv når det er for meget.

Når jeg så går i byen, er det altid med et stort og oprigtigt ønske fra hans side om at jeg har det sjovt og drikker mig fuld, og får noget ud af det. Det er jo også dejligt.

Ja sådan er min mand også, går den så går den, men alligevel bliver han mobset, hvis jeg så siger nej nu må du lige gear ned igen, men han svært ved og acceptere det, og indskyder med, at jeg endelig bare skal tage ud med veninder og gå i byen og blive fuld, men jeg er kommet videre, det siger mig ikke det store mere. Jeg kan godt lide god med et par venner og ja ender det en bytur, så det helt okay, men det skulle da højst være en gang hver 2 til 3 måned ikke hver måned.

Anmeld

16. april 2012

Clisolka

Jeg havde ikke fundet mig i det og sat en grænse 

Anmeld

16. april 2012

3rollinger

Anonym skriver:

Ja sådan er min mand også, går den så går den, men alligevel bliver han mobset, hvis jeg så siger nej nu må du lige gear ned igen, men han svært ved og acceptere det, og indskyder med, at jeg endelig bare skal tage ud med veninder og gå i byen og blive fuld, men jeg er kommet videre, det siger mig ikke det store mere. Jeg kan godt lide god med et par venner og ja ender det en bytur, så det helt okay, men det skulle da højst være en gang hver 2 til 3 måned ikke hver måned.

Ja, jeg har det praecist paa samme maade. Vil hellere drikke over en middag med venner, end paa disko eller lignende. Og det bliver vist ikke til meget mere end 2-3 gange om aaret, max. Men jeg har heller ikke brug for mere. Saa drikker jeg til gengaeld gerne et glas eller en flaske roedvin med min mor og hygger mig i den grad. Men derfor kan jeg jo godt staa op dagen efter og vaere en god mor.

Men din situation er svaer naar han bliver sur over at du saetter graenser, naar han nu ikke selv kan. Men du må jo sige at det er okay han tager i byen lørdag, men søndag er han alene med ungerne fra kl 8, fordi du skal et eller andet. Se hvad han siger til det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.