Vejer han for lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Mimbi

Min søn på snart 6 år (11.08.12) er 117 cm og vejer 21 kg, han er ret tynde men ved ikke om han måske er "for" tynd 

Hvor lange og hvad vejer/vejede jeres børn da de var mellem 5-6 år ?

Knus 

Maibritt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

JulieE

Det lyder da som en meget fornuftig vægt  Min datter er fra 09.11.06, altså knap 5 1/2 år og hun vejer 15 kg og måler 112 cm. Hun er en lille og spinkel pige, men ikke noget alarmerende ifølge vores læge. Hendes storebror på 8 år vejer 24 kg og måler ca 130 cm 

Julie

Anmeld

16. april 2012

felicity

Mimbi skriver:

Min søn på snart 6 år (11.08.12) er 117 cm og vejer 21 kg, han er ret tynde men ved ikke om han måske er "for" tynd 

Knus 

Maibritt 

min datter er 4 år og vejer 21 kg og er 112 cm men det er jo så forskelligt fra barn til barn... jessica er almindelig af bygning og lang !!

andre er små og tynde osv

Anmeld

17. april 2012

Mimbi

JulieE skriver:

Det lyder da som en meget fornuftig vægt  Min datter er fra 09.11.06, altså knap 5 1/2 år og hun vejer 15 kg og måler 112 cm. Hun er en lille og spinkel pige, men ikke noget alarmerende ifølge vores læge. Hendes storebror på 8 år vejer 24 kg og måler ca 130 cm 

Julie

Jeg har bare hørt fra mange der siger at han er so tynd, men lægen har aldrin sagt noget, så tænkte lige at spørge her  

Hans far var nu også lang og tynd da han var på min søns alder, der er værre med  hans mor haha

Tak for dit svar 

knus

Anmeld

17. april 2012

PernilleogLouis

Han er da en høj, slank, flot fyr min drenge er 4 år og 3 mdr og er 110 og vejer 18 kg

Anmeld

17. april 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Mimbi skriver:

Knus 

Maibritt 

Synes han lyder til at have en fin størrelse, ift vægt kontra højde..

Min egen søn fra nov 06, er 122 høj og vejer vel omkring 22-23 kg vil jeg tro..

Anmeld

17. april 2012

Mimbi

kicha skriver:

Han er da en høj, slank, flot fyr min drenge er 4 år og 3 mdr og er 110 og vejer 18 kg

takker  

Ja hann er nemlig høj og slank Men nær andre kommenterer at hann er måske for slank så begynder man lidt at tvivle :/ 

Anmeld

17. april 2012

Mimbi

Chrisli skriver:

Synes han lyder til at have en fin størrelse, ift vægt kontra højde..

Min egen søn fra nov 06, er 122 høj og vejer vel omkring 22-23 kg vil jeg tro..

Ja han er vist nok kun høj og slank men nær andre kommenterer at han måske at for slank so begynder man at tvivle lidt :/ 

Men da lægen ikki har sagt noget så tror jeg det er helt ok  

Tak for svar 

Knus 

Anmeld

17. april 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Mimbi skriver:

Ja han er vist nok kun høj og slank men nær andre kommenterer at han måske at for slank so begynder man at tvivle lidt :/ 

Men da lægen ikki har sagt noget så tror jeg det er helt ok  

Tak for svar 

Knus 

Så lidt..

Så længe du ved han er sund og rask så, skal du ikke bekymre dig om andres kommentarer om din søn..

Anmeld

17. april 2012

snefnug

Mimbi skriver:

Knus 

Maibritt 

Hej

Her er et link hvor du kan beregne hans BMI

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/vaegt_og_fedtprocent/fedmegraenser_for_boern/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.