Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhm ved det ikke præsis, syntes dete r svært at regne på, men jeg har fået barselsdagpenge 2 gange nu, jeg har dog 32 t om ugen og den første gang fik jeg 11.500 og sidste gang 13 noget. Men det var vist for 5 uger. så mon ikke du får omkrig 10-11.000 udbetalt.... ikke meget.... Godt der komme nogle børnepenge på fredag.
Jeg var pædagogmedhjælper på 30 timer og fik SATME næsten intet udbetalt!!!
Tror det var mellem 7-9000 kr. og det er dælme ikke meget!!!!
Følger lige med her! Vh stine
Hmmm ja, en fra min mødregruppe var på deltid og hun fik vist 8000,-
Fru.Mäes <3 skriver: Jeg var pædagogmedhjælper på 30 timer og fik SATME næsten intet udbetalt!!! Tror det var mellem 7-9000 kr. og det er dælme ikke meget!!!!
MetteS81 skriver: Hmmm ja, en fra min mødregruppe var på deltid og hun fik vist 8000,-
Mette&Alexander skriver: Uhm ved det ikke præsis, syntes dete r svært at regne på, men jeg har fået barselsdagpenge 2 gange nu, jeg har dog 32 t om ugen og den første gang fik jeg 11.500 og sidste gang 13 noget. Men det var vist for 5 uger. så mon ikke du får omkrig 10-11.000 udbetalt.... ikke meget.... Godt der komme nogle børnepenge på fredag.
Tulle28 skriver: OK det kan jeg lidt bedre klare... Sidste gang jeg var på dagpenge fik jeg 12.500 udbetalt, men arbejdede også 37 timer inden jeg gik på barsel... Synes det er lidt svært at beregne!
OK det kan jeg lidt bedre klare... Sidste gang jeg var på dagpenge fik jeg 12.500 udbetalt, men arbejdede også 37 timer inden jeg gik på barsel... Synes det er lidt svært at beregne!
Men det kommer selvfølgelig også an på hvor mange uger man har valgt at ville have barselsdagpenge i..... Der er et beløbt til rådighed og det bliver strukket ud alt efter hvor mange uger du har taget på dp.
Tulle28 skriver: Men deltid - var det så ikke mindre end 30 timer mon?
Men deltid - var det så ikke mindre end 30 timer mon?
Hmmm jo måske, kan desværre ik helt huske det....håber der er andre der har kunne hjælpe med svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128