Virkelig brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har virkelig lidt brug for hjælp

Sagen er den jeg har en søn på snart 2 år og skal til læge med ham om nogen dage...

Sagen er den hantilile tisse trold har aldrig haft rejsning  lægen har sagt tidligere det nok skulle komme men den er stadig ikke .han skal nu til læge og undersøges og se om han skal vider med det...

Er der noget galt med min søn nogen der kan berolige mig eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Nettemor

Øhh det ved jeg da heller ikke om min søn har.. Hvordan er du sikker på at det ikke er sket ?

Og er det virkelig nødvendigt allerede?

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Øhh det ved jeg da heller ikke om min søn har.. Hvordan er du sikker på at det ikke er sket ?

Og er det virkelig nødvendigt allerede?

Hun vil undersøge ham og måske sende ham vider til undersøgelse da hun syntes det burdt være kommet nu enten ind han tisser og sådan 

Anmeld

16. april 2012

Silas&Mille

Silas er 15½ måned og tror da heller ikke han har haft rejsning 

Det er ikke noget vores læge har snakket om 

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Silas er 15½ måned og tror da heller ikke han har haft rejsning 

Det er ikke noget vores læge har snakket om 

Jeg snakket medslægten om det da han var et år og der blev der sagt det nok snart kom men er det ikke i nu så derfor vil hun undersøge ham

Anmeld

16. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Hun vil undersøge ham og måske sende ham vider til undersøgelse da hun syntes det burdt være kommet nu enten ind han tisser og sådan 

Okay. Men han kan jo i princippet sagtens ha haft det i bleen uden du har set det? eller?

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Okay. Men han kan jo i princippet sagtens ha haft det i bleen uden du har set det? eller?

Jamen ja kan han vel godt men de siger gerne den rejser sig når de tisser og det gør hans ikke og heller ikke som lille hvor den oftrenlivet det er den heller ikke osv men flad for det nu bliver undersøgt om det ok o hans en ben skal også undersøges da det liner han slæber det en ben lidt

Anmeld

16. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Jamen ja kan han vel godt men de siger gerne den rejser sig når de tisser og det gør hans ikke og heller ikke som lille hvor den oftrenlivet det er den heller ikke osv men flad for det nu bliver undersøgt om det ok o hans en ben skal også undersøges da det liner han slæber det en ben lidt

Ja okay.  for at alt er som det skal være med din lille dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.