Vasketøjets mysterie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Troldemommi

hvordan kan det være, da vi kun var to voksne mennesker i husstanden kunne jeg vaske en gang om ugen, 1 kulørvask og 1 hvisvask færdig arbejde.

Men nu, men en lille baby i husstanden også er der ca 4-5 vaske om ugen, hendes tøj er så småt men alligevel er der bare så meget af det, samt stofbleer, håndklæder, sengetøj og lagner, tæpper, og de 100 ting jeg har udeladt.

nu kan jeg heldigvis godt lidt at ordne vasketøj, men jeg er alligevel overrasket over hvor meget snavsetøj sådan en lille fis kan lave :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Stumpen

Jeg har et andet mysterium om dette emne...

HVOR BLIVER STRØMPE NUMMER 2 AF??? 

Anmeld

16. april 2012

pemiro

Stumpen skriver:

Det vil jeg også gerne vide..

Og herhjemme er det kun MIN sorte strømpe nr to der forsvinder.. Kærestens er der altid... Forstår det ikke

Anmeld

16. april 2012

Klokkeblomst88

Stumpen skriver:

Ja, hvor bliver den af - det vil jeg også gerne vide

Anmeld

16. april 2012

Clisolka

Stumpen skriver:

Yes!! Det spørgsmål kunne jeg også tænke mig at få et svar på.... 

Anmeld

16. april 2012

jydeinden

Stumpen skriver:

det mysterium må du også gerne løse for mig.. har en pokkers masse enere, mon jeg nogensinde finder makkeren

Anmeld

16. april 2012

Clisolka

Monica P skriver:

hvordan kan det være, da vi kun var to voksne mennesker i husstanden kunne jeg vaske en gang om ugen, 1 kulørvask og 1 hvisvask færdig arbejde.

Men nu, men en lille baby i husstanden også er der ca 4-5 vaske om ugen, hendes tøj er så småt men alligevel er der bare så meget af det, samt stofbleer, håndklæder, sengetøj og lagner, tæpper, og de 100 ting jeg har udeladt.

nu kan jeg heldigvis godt lidt at ordne vasketøj, men jeg er alligevel overrasket over hvor meget snavsetøj sådan en lille fis kan lave :-)

Monica

Kender det godt - jeg syntes heller ikke jeg kan følge med mere  Godt nok lang tid siden jeg har set bunden af vasketøjskurven, foruden de dage, hvor Isabella hugger den og går rundt med den - og tager alt tøj op af den 

Anmeld

16. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka huske en tegnefilm om sokkernes flugt fra da jeg var barn. Den var ret så sjov og jeg tænker på hver gang jeg står og samler sokker!

Ved heller ik lige hvordan sådan et lille meneske ka gi så meget extra vasketøj og frygter for mængden, nu den lille ny kommer! Vh stine

Anmeld

16. april 2012

come2

Monica P skriver:

Monica

Vi er kun kæresten og jeg, og vi vasker en maskine om dagen da vi har sportstøj og lign

Anmeld

16. april 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.