Gode råd mod "vokseværk" søges :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Mutti2

Hejsa

Min datter på 4, har igennem længere tid døjet meget med sine ben. Hun har virkeligt ondt i dem, især aften og morgen. Hun har vokseværk.....

Ville lige høre om nogen der kender nogle råd om dette. Vil prøve at få hende til at strække ud. Men det kunne jo godt være at der var nogle der lagde inde med nogle mere effektive råd

Ha en skøn aften

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Frk.S

Da jeg var lille led jeg også en del af vokseværk - og for pokker hvor kunne det gøre ondt.

Min far kunne ligge mit ben mellem sine så han holdt det lidt fast - varmen og det lette tryk fra hans ben hjalp rigtig meget. Vi kaldte det "at varme ben"

Anmeld

16. april 2012

bagger26

Snakkede faktisk om vokseværk med min sundhedsplejerske i onsdags, og hun sagde at det bedste råd er strækøvelser, fordi de lindre med det samme og de er det mest effektive.

Anmeld

16. april 2012

EKBJ

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Min datter på 4, har igennem længere tid døjet meget med sine ben. Hun har virkeligt ondt i dem, især aften og morgen. Hun har vokseværk.....

Ville lige høre om nogen der kender nogle råd om dette. Vil prøve at få hende til at strække ud. Men det kunne jo godt være at der var nogle der lagde inde med nogle mere effektive råd

Ha en skøn aften

Knus Pernille

Massage og China Balm fra "Tigeren" :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.