jer med 2 børn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver fordi jeg vil høre hvor meget i giver for pasning af jeres børn ca?

Jeg har været alene med min i 3år og har så fået kæreste som vi er flyttet sammen og venter nu vores første barn . 

min datter går i børnehave og har pt ind til nu fået tilskud til dette

hvor meget skal man så regne med og skulle betale nu ca?

og hvad med den lille ny i dagpleje hvad er prisen ca der?

ved godt man kan søge tilskud da manden jo self er på job. og får alm løn men jeg får kontanthjælp .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

frk andreasen

vi får delvis friplads så vi giver 2200 om mdr og deri betaler vi 2x madordning a 530 kr det er for en vuggestue og børnehave plads.. mener det er 1500 det koster for en bh plads..... 2500 for vuggestue el dagpleje plads..

når du flytter sammen med din kæreste så kan de reducere de dit friplads til delvis fri plads.. jeg er gået fra at være alene og få 100 procent  friplads til 47procent på kontanthjælp.. men det kommer selfølgelig an på hvor meget din kæreste tjener for hvis han får en go løn så skal i betale fuldpris som ligger omkring  3300 ialt for begge pladser uden madordningendet self ikke alle instutioner der har madordning..

håber det giver dig et lille overblik.

men det jo forskelligt fra kommune til kommune

knus

Anmeld

16. april 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg skriver fordi jeg vil høre hvor meget i giver for pasning af jeres børn ca?

Jeg har været alene med min i 3år og har så fået kæreste som vi er flyttet sammen og venter nu vores første barn . 

min datter går i børnehave og har pt ind til nu fået tilskud til dette

hvor meget skal man så regne med og skulle betale nu ca?

og hvad med den lille ny i dagpleje hvad er prisen ca der?

ved godt man kan søge tilskud da manden jo self er på job. og får alm løn men jeg får kontanthjælp .

Vi har to børn i DP og vi giver 3544 pr. mdr. Altså ca. 2363 for det 1. barn og derefter 1/2 pris for 2. barn (ingen tilskud)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.