Hjælp - er der en maler tilstede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Anonym trådstarter

Rosengreen skriver:

Trækker lige på manden som er uddannet farvehandler:

ALT skal slibes af igen. Stoffet kan fremkalde allergiske reaktioner, og udluftning får kun lugten væk, men ikke de stoffer som det indeholder, de sidder stadig i overfladen. 

Skriv hvis der er andet du skal vide 

Tænker hvis jeg begynder at slibe inde i stuen, så er det jo bare overalt i stedet??

Jeg kan ikke få hele trappen ud af huset.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Rosengreen

Anonym skriver:

Tænker hvis jeg begynder at slibe inde i stuen, så er det jo bare overalt i stedet??

Jeg kan ikke få hele trappen ud af huset.....

Du skal vente til det er helt hærdet, og så skal du f.eks. bruge en rustepudser med sug, eller lignende for at undgå det sprædes over det hele.  

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Rosengreen skriver:

Du skal vente til det er helt hærdet, og så skal du f.eks. bruge en rustepudser med sug, eller lignende for at undgå det sprædes over det hele.  

En rystepudser sviner også rigtig meget.... ah, noget lort, især når de sagde i forretningen det var til indendørs...

Men tak for hjælpen, så ved jeg da hva min fridag imorgen ska bruges på

Anmeld

16. april 2012

Rosengreen

Du kan også få et gulvfirma ud og fjerne det. De har maskiner med sug i, så det spredes så lidt som muligt. 

Anmeld

16. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

En rystepudser sviner også rigtig meget.... ah, noget lort, især når de sagde i forretningen det var til indendørs...

Men tak for hjælpen, så ved jeg da hva min fridag imorgen ska bruges på

mange rystepudsere idag kan du tilslutte støvsuger på, så er der faktisk ikke ret meget svineri tilbage

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Rosengreen skriver:

Du kan også få et gulvfirma ud og fjerne det. De har maskiner med sug i, så det spredes så lidt som muligt. 

Det ville jeg bestemt også gerne, for hold nu op, jeg magter ikke at ska ha det af igen, for at få nyt på - men det er vist den eneste udvej, jeg må selv igang, har nok ikke moneterne til at hyrer folk...

Anmeld

16. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Tænker også kun det er mens det er "vådt", nej nej de små sutter ikke på trinnene

nej tænkte heller ik at det ville være et oplagt sted at sutte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.