Avent Manuel pumpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Nogen der har erfaringer med den? Overvejer og købe en da min søn har fået suttet et ordentligt sår på det ene bryst, og jeg sidder oppe i loftet hver eneste gang han skal ammes fra det bryst...

(Det er kun for og holde produktionen ved lige, indtil såret er helet, da jeg har mælk nok i det andet bryst til og mætte ham)

Grunden til netop det er avent jeg spørg til, er at jeg har en masse flasker fra min anden søn, jeg har læst man kan bruge til, hvis jeg nu beslutter mig for og spare lidt op, til en tøsetur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

lycly

Jeg synes den er rigtig behagelig at bruge. Den gør overhovede ikke ondt. Hvor effektiv den er, kan jeg ikke helt svare på, da jeg intet mælk havde og derfor ikke kunne malke meget ud. Men det gjorde at jeg nogengange sad med den i en halv time og det gjorde på ingen måde ondt

Anmeld

16. april 2012

NinaNymannMadsen

jeg har kun haft god erfaring med den. det kan være hårdt at side og malke ud med den men det er det værd. jeg har en til at stå jeg ikke bruger mere da min datter gik over på flaske da hun var 3 måneder.

men jeg vil sige go for it.

Anmeld

16. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Køb den, den er undværlig! VhStine

Anmeld

16. april 2012

Kindfed

Enig. Den er både nem at bruge og effektiv uden at man skal sidde og få krampe i hånden af at pumpe og pumpe og pumpe... Rigtig god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.