HJÆLP!!! Mangler et billed af fede Dorit...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.014 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. april 2012

betjenten

Ja som overskriften siger, mangler jeg et godt billed af fede Dorit (fra Terkel i knibe)... Når jeg goggler det kan jeg kun få et lille bitte billed frem... Nogle der kan hjælpe mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Isabella_mor

16. april 2012

betjenten

isabellamor skriver:

Tak for det, men skulle meget gerne have et i fuld figur  Det er åbenbart ikke så nemt at finde, som jeg troede

Anmeld

16. april 2012

Isabella_mor

betjenten skriver:

Tak for det, men skulle meget gerne have et i fuld figur  Det er åbenbart ikke så nemt at finde, som jeg troede

hvis du har filmen kan du jo sætte den på og være klar med kameraet eks..!

Anmeld

16. april 2012

betjenten

isabellamor skriver:

hvis du har filmen kan du jo sætte den på og være klar med kameraet eks..!

Det troede jeg at jeg havde, men den må være blevet efterladt hos min ekskæreste

Anmeld

16. april 2012

emsaroto

what about this?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2012

Giraffen

betjenten skriver:

Ja som overskriften siger, mangler jeg et godt billed af fede Dorit (fra Terkel i knibe)... Når jeg goggler det kan jeg kun få et lille bitte billed frem... Nogle der kan hjælpe mig???

Du kan finde klip med hende på Youtube (evt i HQ) - så paus når hun er der og tag et screenshot og klip ud

Anmeld

16. april 2012

Giraffen

betjenten skriver:

jeg har lige fundet et klip her:

http://www.youtube.com/watch?v=uG5D9FjkuMA

og jeg tror slet ikke hun er med i fuld figur i filmen og så er det ikke let at finde

Anmeld

16. april 2012

betjenten

Tusind tak for hjælpen allesammen  Har nu fikset det, så nu er invitationerne klar til at sende ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.