er så træt af lægesekretær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2012

frkanonym

der kommer lige et brokkeindlæg fra mig

ihh, jeg er så træt af lægesekretærerne ved min læge!
de har fjernet telefontid ved lægerne fra 8-9, så man kan kun ringe til sekretærerne. derudover har de lavet en åben konsultationstid fra 9-9.30, hvor alle kan komme sådan "uden tidsbestilling" .. der er altid en masse mennesker, og man kan aldrig komme til, og når klokken bliver 9.30, bliver de resterende sendt hjem, selvom de ikke har været inde ved lægen.
sidste søndag bakkede min kæreste ind i et skilt, hvor jeg fik en masse smerter i skulder, ryg + nakke, og jeg ringede til dem mandag. de fik en læge til at ringe tilbage til mig, når der var tid, for de var tidspresset den dag. den mest useriøse læge ringer, og jeg forklarer mig, hvor han siger, jeg skal kontakte dem igen, hvis smerten ikke er gået over de næste par dage.. jeg ved, han ikke har styr på, hvad han snakker om, men tager det til mig. (han har før spurgt min bror, som er astatiker, og skal have vacciner, hvad han skal have sprøjtet ind i sig. og han mente det seriøst, da han måtte spørge en anden læge til råds) ..

jeg har idag givet det en uge, for at se, om det bare var slaget. men jeg har stadigvæk ondt. der er en konstant smerte, og når jeg bruger skulderen, gør det ekstra ondt. jeg arbejder i butik og skal løfte tunge ting, hvilket er umuligt for mig. jeg kan simpelthen ikke bruge min højre arm, pga skulderen. i går skulle vi skubbe en bil igang, hvilket jeg heller ikke kunne, pga min skulder. jeg kan ikke lave "fysisk hårde" ting med højre arm overhovedet. på mit arbejde sidder jeg også ved kassen, hvilket også er umuligt for mig, kan ikke "trække" tingene igennem kassen, så jeg kan scanne dem. jeg skal nemlig tage imod varerne med højre arm, så jeg er nødt til nærmest at stå med ryggen til kunden, for at kunne bruge venstre arm i stedet.