Jeg er så rørt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2012

ønskebørn74

Hør denne sang, ja hør hvert ord.. Og fortæl mig hvor den rammer hjertet.. Store tårer løber her.. For lige meget hvor meget op og ned vores forhold har været.. Elsker jeg min mor, og kunne ikke forestille mig livet uden hende..

http://www.lyricsgather.com/lyrics/DElles/CELINEDION/ANewDayHasCome/120052-GoodbyesTheSaddestWord-lyrics.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Kongmulle

ønskebarn74 skriver:

Hør denne sang, ja hør hvert ord.. Og fortæl mig hvor den rammer hjertet.. Store tårer løber her.. For lige meget hvor meget op og ned vores forhold har været.. Elsker jeg min mor, og kunne ikke forestille mig livet uden hende..

http://www.lyricsgather.com/lyrics/DElles/CELINEDION/ANewDayHasCome/120052-GoodbyesTheSaddestWord-lyrics.html

Jeg elsker den også. Den kan man bare ikke høre uden at få en klump i halsen

Anmeld

16. april 2012

ønskebørn74

Kongmulle skriver:

Jeg elsker den også. Den kan man bare ikke høre uden at få en klump i halsen

Nej, hun har bare ordene i sin magt den kvinde.. Hun kan få hele registret af følelser frem i mig.. Kan ligefrem få gåsehud af nydelse og tårer af hvor smukt det er..

Anmeld

16. april 2012

Kongmulle

ønskebarn74 skriver:

Nej, hun har bare ordene i sin magt den kvinde.. Hun kan få hele registret af følelser frem i mig.. Kan ligefrem få gåsehud af nydelse og tårer af hvor smukt det er..

Ja lige præcis. Men jeg har også nemt ved at blive rørt.

Fatter ikke man kan se Titanic uden at blive rørstrømsk foreksempel

Anmeld

16. april 2012

ønskebørn74

Kongmulle skriver:

Ja lige præcis. Men jeg har også nemt ved at blive rørt.

Fatter ikke man kan se Titanic uden at blive rørstrømsk foreksempel

Heller ikke her, har to pakker kleenex klar inden den starter... GG..

Anmeld

16. april 2012

Kongmulle

ønskebarn74 skriver:

Heller ikke her, har to pakker kleenex klar inden den starter... GG..

Ja netop

Det er også helt vildt sørgeligt, og især fordi man jo ved det skete engang

Anmeld

16. april 2012

**Ønskebabyen

16. april 2012

ønskebørn74

Denne sang med Celine Dion rører mig også dybt i hjertet:

http://www.lyricsgather.com/lyrics/C/CELINEDION-ly rics/AllTheWay/11790-BecauseYouLovedMe-lyrics.html

Også mig, af to grunde... Den fører mine tanker om livet hen på..

En af mine exer, der gav mig friheden, ved at få mig væk fra et forfærdeligt forhold, og vise mig hvad jeg er værd som kvinde.  

Fordi han elskede mig..

Og endnu mere min dejlige ægtemand, der er livet i hver henseende.. Og som gav mig livet og glæden ved det.. Og har vist mig hvad bettingelsesløs kærlighed er.. Og gør det hver dag..  

Fordi han elsker mig..

Anmeld

16. april 2012

Miia90

Kunne hellere ikk forstille mig et liv uden min mor. savner hende hver eneste dag. ville ønske vi kunne starte forfra. og opleve at hun være blevet bedste til min lille pige

Min mor døde af kræft 1nov 09. blev bisat 7nov 09, Mit vand gik d. 7 nov11 og philippa kom til verden d. 8nov11 er sikker på hun var med hele vejen. det vælger jeg ihverfald at tro på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.