Kan det være rigtigt?!? 6 tomers faste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2012

NessaXenia

Ja så er dagen kommet, Vanessa skal have lagt dræn idag kl 13, og SKAL være faste de her fra kl 7.. Ørelægen nægtede at ændre tiden til en morgentid feks kl 8..

Hun har ingen appetit så tidligt, hun må spise nu og så ikke mere før efter hun har fået dræn..

Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal udsætte mut barn for faste i så lang tid??

DER STÅR AT MAN MÅ AMME 4 timer før, dvs kl 9, kan jeg ikke give hende en kæmpe flaske og lade hende spise alt hvad hun kan kl 9 ???
Det er vel det samme som at amme - i princippet..

Knus for en meget nervøs mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Moar2012

ved godt det lyder underligt men det er rigtig nok.. Og modermælk og erstatning er ikke det samme derfor må du ikke give hende modermælkserstatning. du risikere de aflyser indgrebet...

Meen når det er sagt må hun så ikke drikke tynde væsker indtil 2 timer før?? det plejer man at må.. Tynde væsker er æblejuice, vand og saft

Anmeld

16. april 2012

NessaXenia

Hun blir forresten 11 mdr på fredag...

Anmeld

16. april 2012

NessaXenia

Øv havde lige håbet at hun måtte få en stor flaske...

Ja saft giver vi..

Men burde hun ikke få en tidligere tid???

Anmeld

16. april 2012

Moar2012

VanessaBaby skriver:

Øv havde lige håbet at hun måtte få en stor flaske...

Ja saft giver vi..

Men burde hun ikke få en tidligere tid???

har selv en datter som er syg. og hun har i en alder af 1 1/2 år fastet i 12 timer fordi hendes blev udsat hele tiden... (godt nok på hospital) men det er alligevel hårdt når de er så store..

Det kunne selvf have været rart med en tidlig tid, men jeg er sikker på hvis du ikke viser hende noget form for mad så klare hun det til den store guldmedalje:-) så længe du kan give hende noget sødt ned i maven:-)

Anmeld

16. april 2012

NessaXenia

Okay så må jeg kunne distrahere hende med leg osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.