Hvordan sover jeres små poder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Mira0911

Jeg synes simpelthen det her er for sødt... Det sker rigtig tit... Jeg sidder altid med tåre i øjnene og en kæmpe kærlighed... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Nessie

Hun skal da have sådan en lille maske for øjnene til at holde lyset ude, det er bare det hun prøver at fortælle

Men sød, det er hun godt nok

Anmeld

15. april 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Hun skal da have sådan en lille maske for øjnene til at holde lyset ude, det er bare det hun prøver at fortælle

Men sød, det er hun godt nok

Ja du har sikkert ret...  Lige nu da jeg kiggede, var hånden væk... 

Hun er skøn... 

Anmeld

15. april 2012

maryjane

HaHa hvor kært  

Her sover hun meget 'kedeligt' ... Der har ikke været sjove stillinger mens vi har opdaget det, endnu. 

Anmeld

15. april 2012

Mira0911

maryjane skriver:

HaHa hvor kært  

Her sover hun meget 'kedeligt' ... Der har ikke været sjove stillinger mens vi har opdaget det, endnu. 

Rigtig kært... 

Mon ikke det kommer på et tidspunkt... 

Julie havde også en sjov stilling og den sov hun altid i da hun var mindre... Numsen i vejret... 

Anmeld

15. april 2012

Mettefpigen

Nåååårhhh

Her er lidt hvad jeg fandt da han var lidt "yngre"  Men ballerina har han altid været

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2012

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Nåååårhhh

Her er lidt hvad jeg fandt da han var lidt "yngre"  Men ballerina har han altid været

Nårh det ser nu altså meget kært ud... 

Anmeld

16. april 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeg synes simpelthen det her er for sødt... Det sker rigtig tit... Jeg sidder altid med tåre i øjnene og en kæmpe kærlighed... 

Hihi så godt billedet på FB i går, hvor sødt!!! 

Lige pt. ligger Isabella med numsen i vejret og hovedet godt begravet ned i hovedpuden - og armen rundt om sin æsel-bamse 

Anmeld

16. april 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Hihi så godt billedet på FB i går, hvor sødt!!! 

Lige pt. ligger Isabella med numsen i vejret og hovedet godt begravet ned i hovedpuden - og armen rundt om sin æsel-bamse 

Nårh... Da Julie var lidt mindre, ikke en baby men over 1 år... Lå hun altid med rumpen i vejret og blev også puttet sådan... Nu sker det end meget sjælden gang at hun sover med rumpen i vejret... 

Anmeld

16. april 2012

L&V

Mira0911 skriver:

Nåh hvor sødt Laura har altid hænderne over hovedet og ellers har hun pegefingeren bøjet rundt om næsen så det ligner hun holder sig for næsen he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.