Hvad er det her?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Mamalou

Monski skriver:

I morges vågnede min søn op med disse mærker. 
Jeg har INGEN idé om hvad det kan være, og er lidt i et dilemma mht, arbejde og dagpleje i morgen..
Det er ikke noget der genere ham overhovedet og det gør hverken ondt eller klør, men jeg synes bare at det som ekstremt voldsomt ud. 

Er der nogle af jeg der har bare en lille idé om hvad det er?  

Jeg synes altså det ligner kradsemærker.

Har de ændret sig i løbet af dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Mumto3

Jeg tænker også at det ligne kradsemærker. Håber at lillemanden er OK, og hvis han ahr det godt, og i øvrigt er upåvirket, kan jeg ikke se at der skulle være noget tilhindre for at han kommer i Dp i morgen. Hvis det ikke har bredt sig selvfølgelig! -det gør kradsemærker jo ikke.

Min egne søn kan nogle gange kradse sine håndled og lenden (den nederste del af ryggen) til blods. Ved ikke hvorfor det klør så meget lige de to steder.

Anmeld

15. april 2012

Monski

jeg synes lidt de ligner små blødninger - faktisk ligner det en masse sugemærker.. 

Vi har ringet til vagtlægen der synes vi skal vente og så tage til lægen i morgen. 
Det har ikke bredt sig i løbet af dagen, men jeg synes stadig at det er ret voldsomt at det er kommet i løbet af  en nat.

Har nu også lige spurgt andre jeg kender med børn, og de synes næsten allesammen det ligner børnesår??  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.