Hvor meget vejede jeres tumling da de var 17 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.265 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

Der er så stor fokus på børns vægt med enten at de er for tykke eller for tynde.

Jeg er derfor nysgerrig for hvor meget gernes guldklump vejede da de var 17 mdr. og hvor lange de var.

Højde og drøjde har jo tit en sammenhæng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej tøser

Der er så stor fokus på børns vægt med enten at de er for tykke eller for tynde.

Jeg er derfor nysgerrig for hvor meget gernes guldklump vejede da de var 17 mdr. og hvor lange de var.

Helt seriøst, så mener jeg ikke, at børn i den alder kan være for tykke. Har selv en veninde hvis datter er 3½ og fin gns. vægt dog med nogle gode "elastikker" omkring håndleddene. Moderen mener imidlertid hun er for tyk og går meget op i, at hun ikke skal have for meget fed mad mm. Det synes jeg er helt vanvittigt.

Min datter ligger i underkanten vægtmæssigt, selvom hun spiser fint og får sødmælk og flæde i maden. Hun vejede under 10 kg. da hun var 1½ år

Anmeld

15. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg havde Isabella på 17 mrd med på vægten den anden dag (og målte hende bagefter). Hun vejer nu 11,3 kg og er 80 lang 

Anmeld

15. april 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej tøser

Er ikke sikker på længden.

18 mdr

12.5kg

str.92

Anmeld

15. april 2012

roenlund

liam er 17,5 mdr vejer ca 10 kg og bruger tøj str 80

Anmeld

15. april 2012

morethanperfect

Øh , Højden er jeg ikke helt sikker på ..

Men han vejer i hvert fald 13,5 kilo ..
Mener jeg målte ham til 81 cm

Anmeld

15. april 2012

Mette.

Hej tøser

Emilie bliver 2 år nu her. Hun vejer kun 9.8 kg nu og er omkring 83 cm høj. Da hun var 18 måneder vejede hun cirka 8.5 kg og var omkring 80 cm høj.

Anmeld

15. april 2012

6800

Madicken bliver 16½ måned og vejer 12,7 højde ved jeg ikke lige, men bruger 86/92 i tøj

Anmeld

15. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
6800 skriver:

Madicken bliver 16½ måned og vejer 12,7 højde ved jeg ikke lige, men bruger 86/92 i tøj

Min prins er 18 måneder og vejer 10.5 kilo ved ikke helt hvor høj han er men kan stadig passe en størelse 80 men jeg køber 86. Han har ikke taget på siden han var 12 måneder gammel.

Anmeld

15. april 2012

Rsa

Min datter er 16 måneder.... Ved faktisk ikke havd hun vejer eller måler nu, men ved 1 års undersøgelsen vejede hun 10,5 kg og var 83 lang. Hn bruger str.86 i tøj og vil skyde på, athun nu vejer i hvert fald 1-2 kg mere og måske er vokset nogle cm i længden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.