Ny kagebutik på nettet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Dennic

Hej Allesammen.

Vi er en nystartet kagebutik på nettet. Vi forhandler alt fra kagedekorationer til kageværktøj. 

Tag et kig forbi vores webshop, og se hvad vi tilbyder.

Da vi stadig er meget nye må i meget gerne komme med input til hvordan vi kan gøre siden endnu bedre.

Der vil løbene komme nye produkter i shoppen.

Skriv endelig hvis i har nogen spørgsmål.

Med venlig Hilsen

www.KageExperten.dk             

mail: info@kageexperten.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Dot D

Dennic skriver:

Hej Allesammen.

Vi er en nystartet kagebutik på nettet. Vi forhandler alt fra kagedekorationer til kageværktøj. 

Tag et kig forbi vores webshop, og se hvad vi tilbyder.

Da vi stadig er meget nye må i meget gerne komme med input til hvordan vi kan gøre siden endnu bedre.

Der vil løbene komme nye produkter i shoppen.

Skriv endelig hvis i har nogen spørgsmål.

Med venlig Hilsen

www.KageExperten.dk             

mail: info@kageexperten.dk

Hejsa....

Der er mange spændende produkter også nogle jeg ikke har set før....

Jeg handler en del på nettet, og kan normalt godt lide den måde tingene er delt ind på, derfor synes jeg, det virker noget "rodet", når I feks har silikone MOULDS og silikone(bage) FORME på samme side... Det ville jeg dele op, så der var silikone(bage)forme, og en side med moulds på(silikone eller ej).

Hej fra Dot, der nok godt kunne en ting eller to, der ikke kan undværes

Anmeld

15. april 2012

Dennic

Hejsa Dot.

Tak for dit svar. 

Vil helt sikkert lytte til hvad du siger. Jeg kan godt se fidusen i at dele det op på den måde. 

Da vi er nystartet er det rigtig rart med nogle gode råd, da vi på sigt vil være en webshop hvor det hovedsageligt er brugerne der er med til at forme shoppen.    

Vi kører med et opstartstilbud til alle brugere på baby.dk  

Skriv BABY2012 i rabatkodefeltet inden betaling, og du vil opnå en rabat på 15% 

Tilbuddet kører til og med d. 1/5 - 2012

Skriv endelig hvis du har nogen spørgsmål. 

Ha en god aften. 

Med Venlig Hilsen

Nicklas

KageExperten.dk

Anmeld

16. april 2012

mariamiss6

Generelt skal i dele tingene meget mere firkantet op tror jeg... Ligesom Dot også skriver...

For eksempel jeres udstikkere. Under udstikkere er der 1 underkategori, som er patchworkcutters. Men i kunne også godt have en underkategori til tal og bogstaver. Dyr, geometriske figurer,   og så videre. 
Det gør det meget nemmere for folk at finde det man skal bruge, ved så få klik som muligt... Og så få klik som muligt, er yderst attraktivt

Som Dot også nævner noget om er der stor forskel på en mould, og en bageform... En mould bager du ikke i, den stopper man for eksempel fondant ned i, og tager en færdig figur ud. Derfor "gælder" en silikonebageform til muffins, ikke for en mould. Æhm, fik jeg forklaret det ordentligt?

I skal nok have mange flere værktøjer ind tror jeg. Og mange flere udstikkere, og mange flere silikonemoulds (altså dem til at forme fondant i) Og nogle prægere, til foreksempel blomster. 

Og så skal man nok tænke over om teksten ved hvert produkt lyder proffessionel Denne form i hvert fald http://www.kageexperten.dk/bageforme/hjerte-bageform-m-los-bund-20-x-7-50cm.html
At skrive at en vare er "noget langtidsholdbart aluminium materiale" får det til at lyde som om du bare lige tog den hjem, fordi, ja du ved ikke hvorfor, og du er egentlig også ligeglad - kan du se hvad jeg mener når du læser teksten igennem? Det hele kan reddes ved blot at slette ordet 'noget'  
i øvrigt er billedet på den samme vare måske lidt misvisende? Billedet forstås som at man køber et sæt af 3 størrelser hjerteforme, men i teksten forstås kun 1 form, o ger det så den store, mellem, elle rlille af de tre?

Nåh, men det er ellers en meget flot og enkel side, uden alt for mange forstyrrende elementer, hvilket for mig også er meget attraktivt  

Anmeld

16. april 2012

mariamiss6

forresten, noget jeg ALTID kigger efter, når jeg sammenligner priser på produkter mellem to eller flere sider, er mængdeangivelser... 

så husk ALTID at sætte mængdeangivelser på jeres vare, hvis denne har en vægt. For eksempel diverse farver og fondanter. (det er ikke fordi jeg har set I har  glemt det nogen steder, det har jegs et hos andre) 

Hvis der ikke er angivet en mængde, for eksempel hvis i nu solgte isomalt (også en vare i for eksempel godt kunne have) så er det vigtigt at angive hvor stor en mængde pakningen er på, da det ellers gør det svært at sammenligne priser rundt omkring på markedet

Nåh, bare en lille ekstra bemærkning, frodi jeg liiiige sad igår og forsøgte at sammenligne priser, på netop den vare, og fandt at nogle webshops ikke besværede sig med at angive pakningens indhold i mængde... Og når man ikke ved hvor meget man får for pengene, sammenlignet med en anden butik der har same vare, så er det jo svært at vælge

Anmeld

16. april 2012

mariamiss6

Og i kunne afholde konkurrencer, hvor man for eksempel skulle uploade et billede af en kage i et bestemt tema, hvert kvartal eller hver måned.

Præmien kunne være en ting fra butikken, eller et gavekort til butikken, det øger måske også salget, da folk jo har en tendens til at handle liiiige lidt ekstra, fordi "jamen jeg har jo et gavekort".. 

i kunne finde vinderen enten ved dommerafstemning i butikken. eller i kunne få det lavet sådan at alle og enhver kan gå ind og stemme 1 gang pr. billede/konkurrence. 

jeg så en konkurrence, fra Odense marcipans facebook side, hvor man kunne stemme 1 gang på hvert billede. Hver deltager måtte indsende to billeder. Og på siden stod hvor mange stemmer hver kage havde...

Jeg kan lige linke, men konkurrencen udløb den 15. april, så jge ved ikke om den stadig kan ses op ad dagen den 16. april....

https://www.facebook.com/odense.marcipan?sk=app_149864608468615

Anmeld

16. april 2012

Dot D

Dennic skriver:

Hejsa Dot.

Tak for dit svar. 

Vil helt sikkert lytte til hvad du siger. Jeg kan godt se fidusen i at dele det op på den måde. 

Da vi er nystartet er det rigtig rart med nogle gode råd, da vi på sigt vil være en webshop hvor det hovedsageligt er brugerne der er med til at forme shoppen.    

Vi kører med et opstartstilbud til alle brugere på baby.dk  

Skriv BABY2012 i rabatkodefeltet inden betaling, og du vil opnå en rabat på 15% 

Tilbuddet kører til og med d. 1/5 - 2012

Skriv endelig hvis du har nogen spørgsmål. 

Ha en god aften. 

Med Venlig Hilsen

Nicklas

KageExperten.dk

Det lyder dejligt med sådan en opstarts-rabat, det kunne godt sætte lidt fut i Dankortet....

Go´ dag

Anmeld

16. april 2012

Dennic

Hej Maria.

Tak for dit gode inlæg og din tid. 

Du har rigtig mange gode forslag, som vi helt sikkert vil kigge på. Har faktisk allerede været inde og lave noget af det om. 

Håber du vil bruge vores webshop fremover, og komme med flere gode inputs. Super god idé med konkurrencer... 

Som jeg sagde til Dot i det forrige indlæg er der mulighed for rabat til alle brugere på baby.dk til og med den 1/5-2012

Skriv BABY2012 i rabatkodefeltet og opnå en rabat på 15%

Ha en god aften.

Mvh Nicklas

KageExperten.dk

Anmeld

17. april 2012

mariamiss6

Dennic skriver:

Hej Maria.

Tak for dit gode inlæg og din tid. 

Du har rigtig mange gode forslag, som vi helt sikkert vil kigge på. Har faktisk allerede været inde og lave noget af det om. 

Håber du vil bruge vores webshop fremover, og komme med flere gode inputs. Super god idé med konkurrencer... 

Som jeg sagde til Dot i det forrige indlæg er der mulighed for rabat til alle brugere på baby.dk til og med den 1/5-2012

Skriv BABY2012 i rabatkodefeltet og opnå en rabat på 15%

Ha en god aften.

Mvh Nicklas

KageExperten.dk

Hej igen... ja jeg har set i har ændret underkategorierne lidt, det er rigtig fint. I har bare glemt at flytte billederne med  

Så når man trykker på underkategorierne, burde det kun være det kategorien dækker over der kommer varebilleder af, ikke det hele

Tak fordi du tager så pænt imod

Og tak for rabatten desværre er jeg flad flad lige pt, så det bliver i hvert fald ikke idag jeg skal handle

Anmeld

17. april 2012

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

Hej igen... ja jeg har set i har ændret underkategorierne lidt, det er rigtig fint. I har bare glemt at flytte billederne med  

Så når man trykker på underkategorierne, burde det kun være det kategorien dækker over der kommer varebilleder af, ikke det hele

Tak fordi du tager så pænt imod

Og tak for rabatten desværre er jeg flad flad lige pt, så det bliver i hvert fald ikke idag jeg skal handle

Hov, det tager jeg i mig igen, det er jo fikset Måske var du igang med at rydde op lige samtidig med jeg kiggede sidst :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.