Generelt skal i dele tingene meget mere firkantet op tror jeg... Ligesom Dot også skriver...
For eksempel jeres udstikkere. Under udstikkere er der 1 underkategori, som er patchworkcutters. Men i kunne også godt have en underkategori til tal og bogstaver. Dyr, geometriske figurer, og så videre.
Det gør det meget nemmere for folk at finde det man skal bruge, ved så få klik som muligt... Og så få klik som muligt, er yderst attraktivt 
Som Dot også nævner noget om er der stor forskel på en mould, og en bageform... En mould bager du ikke i, den stopper man for eksempel fondant ned i, og tager en færdig figur ud. Derfor "gælder" en silikonebageform til muffins, ikke for en mould. Æhm, fik jeg forklaret det ordentligt?
I skal nok have mange flere værktøjer ind tror jeg. Og mange flere udstikkere, og mange flere silikonemoulds (altså dem til at forme fondant i) Og nogle prægere, til foreksempel blomster.
Og så skal man nok tænke over om teksten ved hvert produkt lyder proffessionel
Denne form i hvert fald http://www.kageexperten.dk/bageforme/hjerte-bageform-m-los-bund-20-x-7-50cm.html
At skrive at en vare er "noget langtidsholdbart aluminium materiale" får det til at lyde som om du bare lige tog den hjem, fordi, ja du ved ikke hvorfor, og du er egentlig også ligeglad - kan du se hvad jeg mener når du læser teksten igennem? Det hele kan reddes ved blot at slette ordet 'noget'
i øvrigt er billedet på den samme vare måske lidt misvisende? Billedet forstås som at man køber et sæt af 3 størrelser hjerteforme, men i teksten forstås kun 1 form, o ger det så den store, mellem, elle rlille af de tre?
Nåh, men det er ellers en meget flot og enkel side, uden alt for mange forstyrrende elementer, hvilket for mig også er meget attraktivt
Anmeld