Sygesikringbeviset ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. april 2012

lilledittemor

- hvornår får man det?

Jeg sendte navngivnings papirer afsted få dage efter vi kom hjem fra hospitalet. Vi modtog hendes dåbsattest få dage efter.

Nu er hun over tre måneder gammel, og vi har stadig ikke fået sygesikringsbeviset..

Det kan jo ikke være når hun først er døbt, for det bliver hun jo "for sent", og der er jo mange andre børn som ikke bliver døbt.

Mon de har glemt os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ditte_Marie skriver:

- hvornår får man det?

Jeg sendte navngivnings papirer afsted få dage efter vi kom hjem fra hospitalet. Vi modtog hendes dåbsattest få dage efter.

Nu er hun over tre måneder gammel, og vi har stadig ikke fået sygesikringsbeviset..

Det kan jo ikke være når hun først er døbt, for det bliver hun jo "for sent", og der er jo mange andre børn som ikke bliver døbt.

Mon de har glemt os?

Vi fik vores 3 uger efter

Anmeld

15. april 2012

Emily2012<3

Jeg har tænkt det samme.. Vores skal først døbes til Juli, og der er jo længe til, og så skal hun jo kører på mit sygesikringsbevis indtil.. Eller hvad? :/

Anmeld

15. april 2012

An&Jo

Ditte_Marie skriver:

- hvornår får man det?

Mon de har glemt os?

jeg ville prøve at ringe ind til kommunen og forhøre mig..

For normalt kommer der en sygesikringsbevis når barnet officielt har fået et navn, og det har hun jo i og med at hun er navngivet.. Så prøv da at ringe ind og spørge dem..

Anmeld

15. april 2012

Maja88

jeg tror vi fik hendes herhjemme en 2-3 uger efter aflevering af navnepapirer

Anmeld

15. april 2012

lilledittemor

mor:) skriver:

Vi fik vores 3 uger efter

Okay - så har de nok glemt os..

Anmeld

15. april 2012

Nolle

Vi fik Zibrandts da han var 4 mdr. ca.

Anmeld

15. april 2012

lilledittemor

Emily2012<3 skriver:

Jeg har tænkt det samme.. Vores skal først døbes til Juli, og der er jo længe til, og så skal hun jo kører på mit sygesikringsbevis indtil.. Eller hvad? :/

Når hun skal døbes inden hun bliver 6 måneder, så er det ikke noget problem. Du skal bare bruge hendes cpr-nummer. Så får hun det når hun er døbt.

Min datter skal først døbes når hun er 9 måneder - og vi sendte navngivnings papirerne ind da hun var få dage gammel.. det er bare underligt at vi ikke har fået det endnu.

Anmeld

15. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mærkeligt... Jeg fik Idas sygesikring cirka 3 uger efter

Anmeld

15. april 2012

Nadia&Daniel

Ditte_Marie skriver:

- hvornår får man det?

Mon de har glemt os?

Vi fik det først da Laura var blevet døbt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.