2 år og smider bleen HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2012

anja89

Håber nogle kan komme med et forslag til hvad jeg kan gøre..

Isabell som bliver 2 år om en måned har de sidste 14 dage brokket sig over at havde blee på og idag har hun siden middagsluren smidt sin ble  Nu er hun blevet puttet og hun tager sin blee af hele tiden..

Hvad kan jeg gøre.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

jinx

hihi.

det sammen gør min søn. ofte tag han den af når han skal sove middagslur, og så får han lov at sove med numsen bar. jeg tror det er en fase.  

jeg ved ikke hvad du kan gøre. jeg lad bare sam løbe rundt med numsen bar lidt når det er, inden han får ble på igen.

Anmeld

15. april 2012

Mumto3

Du skal bare være glad og stolt over du ahr et fremmeligt barn der allerede nu giver udtryk for gerne at ville smide bleen. Så skal du introduere en potte (eller købe et børnetoiletbræt) og så ellers igang

Min datter var 2 år og 4 mdr da hun blev helt renlig både nat og dag!!!

Til forskel fra hendes to brødre der var 3½ år gamle før de smed bleen om dagen!!! -,men fortsatte med natble.

SKØØØØNT med et barn der gerne vil smide den hurtigt!

Anmeld

15. april 2012

anja89

jinx skriver:

hihi.

det sammen gør min søn. ofte tag han den af når han skal sove middagslur, og så får han lov at sove med numsen bar. jeg tror det er en fase.  

jeg ved ikke hvad du kan gøre. jeg lad bare sam løbe rundt med numsen bar lidt når det er, inden han får ble på igen.

Hehe de to labaner følges stadig godt af med deres narestreger 

Jeg tror de har aftalt det hehe

Anmeld

15. april 2012

anja89

Mumto3 skriver:

Du skal bare være glad og stolt over du ahr et fremmeligt barn der allerede nu giver udtryk for gerne at ville smide bleen. Så skal du introduere en potte (eller købe et børnetoiletbræt) og så ellers igang

Min datter var 2 år og 4 mdr da hun blev helt renlig både nat og dag!!!

Til forskel fra hendes to brødre der var 3½ år gamle før de smed bleen om dagen!!! -,men fortsatte med natble.

SKØØØØNT med et barn der gerne vil smide den hurtigt!

Ja det er selvfølge rigtig nok... Jeg syntes ellers hendes storesøster var hurtig da hun kom som 2 år og 3 måneder og sagde hun ikke ville havde ble på om dagen og 2 år og 11 måneder da hun smed den om natten 

Men bare efter lidt over 2 år kan jeg åbenbart starte forfra med at potte træne 

Så kan jeg se tiden går stærkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.