Diverse: Slyngevugge sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.009 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2012

RiUL

Slyngevuggen er lavet af 100 % ubleget bomuld der tåler maskinvask på 40 grader. Slyngevuggen er forsynet med en futon madras i ren uld, betrukket med 55 % hamp/45 % økologisk bomuld, med 2 lagener (overtræk) i åndbar 100 % bomuldsflonel - (Calico). Madrassen måler ca 85 x 30 cm og er ca 2 cm tyk.

Der medfølger; 2 stk lagner - 1 stk sikkerheds fjeder med stofbetræk - 1 stk monteringsskrue - 1 stk karmbeslag - 1 stk monteringskæde - 1 stk tværpind i New Zealandsk hårdttræ - 1 stk bæretaske

Slyngevuggen er købt den 12. december 2011 i Sneglehuset (Søborg) Kun brugt få gange!

SÆLGES FOR 1200 KRONER!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

ønskebørn74

RiUL skriver:

Slyngevuggen er lavet af 100 % ubleget bomuld der tåler maskinvask på 40 grader. Slyngevuggen er forsynet med en futon madras i ren uld, betrukket med 55 % hamp/45 % økologisk bomuld, med 2 lagener (overtræk) i åndbar 100 % bomuldsflonel - (Calico). Madrassen måler ca 85 x 30 cm og er ca 2 cm tyk.

Der medfølger; 2 stk lagner - 1 stk sikkerheds fjeder med stofbetræk - 1 stk monteringsskrue - 1 stk karmbeslag - 1 stk monteringskæde - 1 stk tværpind i New Zealandsk hårdttræ - 1 stk bæretaske

Slyngevuggen er købt den 12. december 2011 i Sneglehuset (Søborg) Kun brugt få gange!

SÆLGES FOR 1200 KRONER!

hvor er den bare fiiiiiin!!!!!

Anmeld

15. april 2012

RiUL

ønskebarn74 skriver:

hvor er den bare fiiiiiin!!!!!

Ja, den er så flot!  

Anmeld

15. april 2012

Timse

RiUL skriver:

SÆLGES FOR 1200 KRONER!

Må jeg spørge hvorfor i kun har brugt den få gange?

Anmeld

15. april 2012

RiUL

Timse skriver:

Må jeg spørge hvorfor i kun har brugt den få gange?

Fordi vores søn hellere vil sove i tremmesengen der kan han nemlig putte hovedet ind mellem bamserne

Og nu er han snart for stor til den, vi købte den desværre lidt sent til ham

Anmeld

15. april 2012

Timse

RiUL skriver:

Fordi vores søn hellere vil sove i tremmesengen der kan han nemlig putte hovedet ind mellem bamserne

Og nu er han snart for stor til den, vi købte den desværre lidt sent til ham

Oki,jeg tænker lige over det

Anmeld

15. april 2012

RiUL

Timse skriver:

Oki,jeg tænker lige over det

Der er "fald i søvn" garanti på den

Anmeld

15. april 2012

Timse

RiUL skriver:

Der er "fald i søvn" garanti på den

Hehe smart

Anmeld

15. april 2012

smalchau

Hej:-)

Hvad siger du til 1000 kr. og så henter jeg den imorgen?

Mvh Sarah

Anmeld

8. maj 2012

raida1

Hej

Vil godt give 1100 men så vil jeg gerne hente den hurtigt. Du må gerne ringe til mig på 51943568.

Mvh Zindy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.