Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Musen5 skriver: Ok... Regner nu heller ikk med at det bliver inde i Sønderborg hun bliver døbt. Hendes far er døbt og opvokset i dybbøl og hendes farmor og farfar ligger begravet der, så vi ville meget gerne have hende døbt derude /Mette
Ok...
Regner nu heller ikk med at det bliver inde i Sønderborg hun bliver døbt.
Hendes far er døbt og opvokset i dybbøl og hendes farmor og farfar ligger begravet der, så vi ville meget gerne have hende døbt derude
/Mette
Ja okay, Ida blev døbt i Ullerup Kirke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Stort tillykke med dåben... og helt klart ringe til kirke kontoret for det er da helt forkert af præsten
Stort tillykke med dåben...
og helt klart ringe til kirke kontoret for det er da helt forkert af præsten
Hehe, ja... her kan man sige at det hele gik rimelig stærkt 20 min. Så var vi faktisk færdige...
Maja84 skriver: Ej hvor underligt Vi fik heller ingen børnebibel eller noget, fik at vide det var forskelligt fra kirke til kirke
Ej hvor underligt Vi fik heller ingen børnebibel eller noget, fik at vide det var forskelligt fra kirke til kirke
Så er det bare mærkeligt at jeg selv er døbt i den kirke og der fik man, og det er endda af samme præst
rikkeregnbue skriver: Hehe, ja... her kan man sige at det hele gik rimelig stærkt 20 min. Så var vi faktisk færdige...
wow ikke mere vores tog en 2½ time fordi præsten snakke såå meget det var helt vildt
B&J skriver: wow ikke mere vores tog en 2½ time fordi præsten snakke såå meget det var helt vildt
Ja, jeg er også meget overrasket... Og vi var EKSTREMT glade for at maden kom for tidligt
rikkeregnbue skriver: Ja, jeg er også meget overrasket... Og vi var EKSTREMT glade for at maden kom for tidligt
jaaa det kan jeg godt forstå
rikkeregnbue skriver: Hej piger! Så blev min dejlige og smukke datter døbt i dag! Og hun var så fin og dygtig. Græd slet ikke. Så flot! Der kommer billeder en anden dag, er simpelthent SÅ smadret. Men hold da bare lige helt k*ft for en underlig præst. Han smed os ud af kirken da han var færdig med dåben Det var aftalt på forhånd at Idas far og jeg og fadderne skulle gå ud. Men så smed han også dem ud som var "gæst" i kirken til os?! Øhhhhhhhhhhhh??? Er det normalt for der var INGEN af dem der havde oplevet det før. Og så fik vi kun hendes dåbsattest ingen børnebibel eller noget
Hej piger!
Så blev min dejlige og smukke datter døbt i dag! Og hun var så fin og dygtig. Græd slet ikke. Så flot!
Der kommer billeder en anden dag, er simpelthent SÅ smadret.
Men hold da bare lige helt k*ft for en underlig præst. Han smed os ud af kirken da han var færdig med dåben Det var aftalt på forhånd at Idas far og jeg og fadderne skulle gå ud. Men så smed han også dem ud som var "gæst" i kirken til os?! Øhhhhhhhhhhhh??? Er det normalt for der var INGEN af dem der havde oplevet det før.
Og så fik vi kun hendes dåbsattest ingen børnebibel eller noget
Tillykke med Dåben Håber i har haft en god dag
Ejj det kan han sq ikke tillade sig!!
B&J skriver: jaaa det kan jeg godt forstå
hehe
MaleneJensen skriver: Tillykke med Dåben Håber i har haft en god dag Ejj det kan han sq ikke tillade sig!!
Tusind tak, og ja det har vi
Og nej, synes jeg virkelig heller ikke... Hvad er det da for noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128